אכזבה לנבחרת ישראל: פלייאוף העלייה לאליפות העולם בוטל

דניאל מוסינדי
דניאל מוסינדי | איגוד הכדוריד - הדר ואן קולא

לאחר שהכחולים-לבנים העפילו לשלב המכריע וקיבלו הזדמנות להשיג את הכרטיס למצרים 2021, האיגוד האירופי החליט לבטל את המשחקים בעקבות משבר הקורונה וקבע כי העולות יהיו על פי דירוג באליפות אירופה האחרונה

(גודל טקסט)

איגוד הכדוריד האירופי קיבל היום (שישי) מספר החלטות בעקבות משבר הקורונה והמאכזבת ביותר שבהן נוגעת לנבחרת ישראל הבוגרת: האיגוד החליט לבטל לחלוטין את כל שלבי ומשחקי הפליאוף על העלייה לאליפות העולם ולפיכך, המשחקים מול לטביה, שהיו אמורים להתקיים תחילה באפריל ונדחו ליוני – לא יתקיימו כלל. כמו כן, נקבע כי העולות לאליפות העולם במצרים 2021 יהיו על פי דירוג באליפות אירופה האחרונה שהתקיימה בינואר.

כזכור, נבחרת ישראל העפילה מהשלב הראשון, אחרי שסיימה במקום הראשון והקדימה את נבחרות יוון, פינלנד וקפריסין, וההגרלה מול לטביה העניקה תקווה להעפיל לסיבוב השלישי והמכריע על העלייה לאליפות העולם – הישג שיורד לטמיון.

לגבי הנבחרות הצעירות של ישראל, שהיו אמורות לשחק בקיץ באליפויות אירופה עד גיל 18 ועד גיל 20 – הוחלט בשלב זה לדחות את המשחקים לינואר 2021, במקביל למועדי אליפות העולם לבוגרים במצרים. תוקף ההחלטה צפוי לקבל חותמת סופית בקונגרס שעתיד להיערך ביוני ובמהלכו מתוכננת הגרלת משחקי מוקדמות אליפות אירופה 2022.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי