החתמה משולשת של הפועל אשדוד לקראת העונה הבאה

עומר גרא
עומר גרא | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

טרם ברור מתי תתחדש עונת הכדוריד הבאה, אבל הקבוצה שהעפילה לראשונה בתולדותיה לגמר הגביע, שלא התקיים, צירפה לשורותיה את ולדי קופמן, עומר גרא וגיא קורדובה. בוטנקו: "נמשיך להתחזק במטרה להיאבק על תארים"

(גודל טקסט)

עונת 2019/20 בכדוריד כבר לא תתחדש כידוע, אבל הקבוצות כבר מסתכלות על העונה הבאה. הערב (שני) הפועל אשדוד הודיעה על שלושה מהלכים מעניינים וראשונים בשוק ההעברות לקראת העונה הבאה בליגת ווינר בכדוריד – צירופם של המרכז ולדי קופמן ששיחק במכבי ראשל"צ, הפיבוט עומר גרא ששיחק בעונה האחרונה בהפועל ראשל"צ וגיא קורדובה, הקיצוני-מקשר ששיחק בבני הרצליה ולפני כן ברמה"ש ובחולון.

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו: "אנחנו בונים את הסגל לעונה הבאה, ומשתדלים לחזק אותו בשחקנים איכותים ומנוסים, ומברכים על ההצטרפות של השחקנים. אנחנו נמשיך לחזק את הקבוצה, כשהמטרה הברורה היא להמשיך להיאבק על כל התארים".

זו יריית הפתיחה לתחילת ההכנות לעונה הבאה, אחרי המון סימני שאלה וחוסר בהירות – והגם שעדיין לא נקבע מועד סופי לפתיחת המשחקים. הפועל אשדוד, שחתמה את העונה שנעצרה במקום השלישי, במהלכה העפילה לראשונה בתולדותיה לגמר הגביע המדינה שלא התקיים בשל משבר הקורונה, מאותתת על רצונה להיאבק גם בעונה הבאה על כל התארים – אחרי שזכתה בעונה שעברה באליפות היסטורית. 


ולדי קופמן (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)


גיא קורדובה (הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי