עמית גל נפרד: "לצערי המסע הסתיים ללא אליפות"

עמית גל, נבחרת ישראל
עמית גל, נבחרת ישראל | צילום: עמית שיסל איגוד הכדוריד

אחרי שבע שנים בשורות רמת השרון, הקפטן הודיע על עזיבה: "גאה לומר שהצלחנו לעמוד ברב המטרות שהצבנו. אני בטוח שבעתיד הקרוב תגיע גם הצלחת"

(גודל טקסט)

אחרי שבע שנים בשורות א.ס רמת השרון, עמית גל נפרד הבוקר (שישי) באמצעות פוסט מרגש בעמוד הפייסבוק שלו.

גל פתח את דבריו: "אני נרגש לספר לכם שאחרי שבע שנים מרגשות ומאתגרות בחיי, בחרתי לסיים את דרכי במועדון א.ס רמת השרון. אז איך אסכם שבע שנים בפוסט אחד? בגיל 20 הגעתי כספורטאי צעיר למועדון עם שאיפות גדולות. השנים חלפו במהירות, אני עוד זוכר את החששות שהיו לי בהתחלה, את ההתאקלמות בסביבה לא מוכרת ואת הרצון לגרום לשידוך הזה להצליח. היום, שבע שנים אחרי, אני גאה לומר שהצלחנו לעמוד ברב המטרות שהצבנו לעצמנו והפכנו להיות קבוצת צמרת קבועה בליגת העל.

"התקופה ברמת השרון ביגרה, עיצבה והפכה אותי לספורטאי ולאדם שאני היום. שבע שנים רצתי, קפצתי, נפלתי, קמתי, מסרתי, הבקעתי וכן גם נפצעתי והכל כדי לנסות להגיע הכי רחוק שאפשר. נהניתי מהכל- מהרגעים היפים, מהניצחונות ומהמשברים. צברתי סיפורים וחוויות שאקח איתי לכל החיים. הכרתי אנשים מדהימים, מאמנים ומורי דרך וחברים שיישארו איתי לכל החיים.

"7 הוא לא סתם המספר על הגב שלי, 7 הוא מספר השנים שנלחמתי בשביל המועדון כדי להגיע למקום הכי גבוה אך לצערי המסע הסתיים ללא אליפות אבל אני בטוח שבעתיד הקרוב הצלחת תגיע לרמת השרון. אני רוצה להגיד תודה לכולם, לעיר המדהימה הזאת, לאוהדים שנתנו תחושה של בית בכל משחק ותמכו בי לאורך כל הדרך, לשחקנים ששיחקו איתי, לצוות המקצועי, לצוות הרפואי, להנהלה ולכל מי שלקח חלק במה שנקרא א.ס רמת השרון – מועדון שהוא גם בית.

"אני גם רוצה להגיד תודה אישית ומיוחדת לאבי כחלון, יו"ר המועדון, שתמך וליווה אותי בצורה הכי אישית שיש, ולראובן יספולסקי, שאימן אותי ברוב שנותיי במועדון ונתן לי כלים להצלחה ועיצב אותי ככדורידן מקצועני. אני יוצא לדרך חדשה ומאתגרת לא פחות. אולי אני עוזב אך תמיד תישארו בליבי, כעיר, כמועדון, כמשפחה. אוהב אתכם וכבר מתגעגע. מספר 7, עמית גל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי