היסטוריה בקריית אונו: אב ובנו יאיישו יחדיו את עמדת השוער

מושיקו אלימלך, טולי ליבגוט
מושיקו אלימלך, טולי ליבגוט | גבי אלאלוף, הפועל ראשון לציון

הקבוצה של גלעד מאור, שהאריך את חוזהו בקבוצה, צירפה את מושיקו אלימלך שיהיה השוער הבכיר ויותיר את אביו טולי ליבגוט על ספסל המחליפים. גם הקיצוני של נבחרת ישראל עמית גל חתם

(גודל טקסט)

הפועל אשדוד וא.ס רמה"ש היו החלוצות בהערכות לקראת העונה הבאה בהחתמת שחקנים מובילים, והערב (ראשון) גם הפועל קרית אונו מעלה הילוך: שחקני נבחרת ישראל, הקיצוני עמית גל והשוער מושיקו אלימלך ישחקו בשורות קרית אונו בעונה הבאה, כאשר המאמן גלעד מאור האריך גם כן את חוזהו בקבוצה.

המהלך הראשון מסקרן, שכן גל שב לקבוצת נעוריו אחרי שבע עונות בשורות א.ס רמה"ש, בהן שימש גם כקפטן. השני לא פחות מסקרן, שכן אלימלך שהיה מהמצטיינים בשורות עירוני רחובות בעונה הנוכחית, מגיע כדי להיות השוער הבכיר, ולא פחות מעניין מכך – אביו טולי ליבגוט, שהיה ממצטייני קרית אונו בעונה החולפת, ישמש כשוער המשנה שלו. השניים חתמו הערב על החוזה מול המנהל המקצועי אמיר דרוקר והמנכ"ל יהורם אשכנזי.

עמית גל: "כבוד גדול עבורי לחזור למועדון שבו גדלתי ועשיתי את צעדיי הראשונים. קרית אונו זה הבית שלי מכל בחינה, ואני מתרגש מהמעבר ומוכן לאתגרים בקוצר רוח". אלימלך הוסיף: "אני מאוד נרגש להגיע לקרית אונו, מהפגישה הראשונה הרגשתי מאוד רצוי והיה חיבור מיוחד, והאופציה לשחק ביחד עם טולי ליבגוט זו הגשמת חלום ילדות – יחד עם השאיפות של המועדון להתפתח ולגדול".


כבוד גדול עבורי לחזור למועדון שבו גדלתי. עמית גל (עמית שיסל איגוד הכדוריד)

אגב, בקרית אונו בחנו בימים האחרונים את האפשרות לצרף את הקיצוני חן ליבגוט, שהיה מהבולטים בשנתיים האחרונות במדי מ.כ חולון. אם זה יקרה (ליבגוט בוחן הצעה מצרפת) – ייווצר טריו לצד אביו טולי והאח מושיקו.

מאור ממתין גם לגבי ההחלטה למכסת הזרים, ובקבוצה שתשלב צעירים מוכשרים מבית – רוצים לכוון לצמרת. "אני מאוד שמח על המהלך – לגבי עמית, היה לי הכבוד להיות חלק מהמהלך להבאתו לרמה"ש, ואימנתי אותו בשנתו הראשונה שם. זו סגירת מעגל שלו, של קרית אונו וגם עבורי, ואני שמח מאוד על ההזדמנות לאמן שחקן איכותי, שחקן נשמה, מנהיג. הוא יוכל למלא שני תפקידים – מקשר וקיצוני, והוא יהווה מרכיב מאוד חשוב בחיבור ובהובלת הקבוצה למקום שעוד לא היינו בו עדיין", מדגיש גלעד מאור.

"לגבי מושיקו, הכישרון תמיד היה שם. בשנה האחרונה הוא מיתג את עצמו בתור שוער מוביל בארץ, ולא רק בשל היותו שוער נבחרת. אני מאוד אוהב את הסגנון שלו, את ההתלהבות והוא היה הבחירה הראשונה שלי. אין שמח ממני שהוא חתם, והוא ועמית שחקנים בגיל טוב שיבואו לשדרג אותנו, ומאוד מתאימים לשיטה שלנו. בנוסף, טולי רצה לפרוש בעונה הזו, אבל שיכנענו אותו להיות מחליף למושיקו. זה פרט פיקנטי שאבא ובן שוערים, אבל זה יתרום מאוד לחיבור – בטח שיש לנו 9 שחקני נוער איכותיים בסגל".

מימין אמיר דרוקר המנהל המקצועי, עמית גל, מושיקו אלימלך יחד עם המנכל יהורם אשכנזי (צילום קרית אונו)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי