מימון ימשיך בהפועל ראשל"צ, שהחזירה את הרשקוביץ'

עידן מימון, טל הרשקוביץ'
עידן מימון, טל הרשקוביץ' | הפועל ראשל"צ

אחרי ארבע שנים בבני הרצליה ובהפועל אשדוד, שחקן נבחרת ישראל שב לקבוצה בה גדל: "מקווה ומאמין שנחזור למסלול התארים". המאמן, שסיכם על הישארותו, אמר: "מצפה מטל להיות אחד הלידרים שלנו"

(גודל טקסט)

הפועל ראשון לציון בכדוריד הודיעה הבוקר (שני) על חזרתו של טל הרשקוביץ', ששב למועדון בו גדל לאחר ארבע שנים במהלכן שיחק בבני הרצליה ובהפועל אשדוד. במקביל, הקבוצה מעיר היין הכריזה גם על הישארותו של המאמן והסמל הגדול, עידן מימון, לעונה נוספת.

מימון אמר: "אני שמח מאוד שטל חוזר הביתה למקום שבו הוא התחיל את צעדיו הראשונים כשחקן כדוריד, זאת סגירת מעגל עבורו ועבור המועדון. יצא לי גם לשחק עם טל וגם לאמן אותו תקופה קצרה כשמוניתי למאמן/שחקן ואני חושב שאין עוררין לגבי היכולות שלו, טל שחקן מצוין והוא חוזר עכשיו הביתה כדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה. אני מצפה מטל להיות אחד הלידרים ולתרום מהניסיון שלו גם במגרש וגם מחוץ למגרש".

הרשקוביץ' הנרגש אמר: "חזרתי לקדנציה שנייה במקום בו גדלתי, ומעבר לשמחה על החזרה הביתה, אני חושב שבונים קבוצה מוכשרת וטובה ומקווה ומאמין שנחזור למסלול התארים". שחקן הפינה (שמאלי ביד), שזכה עם הפועל אשדוד באליפות המדינה לעונת 2018/19, הניף במדי הפועל ראשל"צ לא פחות בחמישה תארים (שלוש אליפויות ושני גביעים).

בתוך כך, התמונה באשדוד מתחילה להתבהר – אחרי ההחתמה של יותם טל ועומר גרא שעשו את הדרך ההפוכה מהפועל ראשל"צ לאשדוד, וצירופם של ולדי קופמן וגיא קורדובה, גם השוער הסרבי המצטיין, טומיסלאב סטויקוביץ', האריך את חוזהו באשדוד.

סטויקוביץ היה ה-MVP בגמר הפליאוף בעונה שעברה בזכייה ההיסטורית של אשדוד, ומהשוערים המצטיינים העונה ובכלל בשנים האחרונות בליגה. באשדוד ממשיכים עם מרבית שחקני הבית, ועד כה עזבו את הקבוצה שי הרשקוביץ (פרש), טל הרשקוביץ וזארקו פאיוביץ'.

בנס ציונה, אחיו של עידן מימון, עומרי, ימשיך לעונה שלישית על הקווים, ובקבוצה האריכו את החוזים של האחים שלומי ואראל צייטלר, שחקני הנבחרת הבוגרת והעתודה של ישראל.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי