נשיא סוזוקי החמיא למוקי: "ניצחונך הדהים את יפן כולה"

שגיא מוקי, טושיהירו סוזוקי, צבי נטע ,אורן סמדג'ה
שגיא מוקי, טושיהירו סוזוקי, צבי נטע ,אורן סמדג'ה | יח"צ

שבועיים לאחר הזכייה ההיסטורית של הישראלי באליפות העולם, הג'ודוקא הישראלי ביקר שוב ביפן והפעם בלשכתו של טושיהירו סוזוקי. יחד עם מאמנו סמדג'ה בין היתר. בחמישי יתחרה באליפות ישראל

(גודל טקסט)

שבועיים חלפו מאז זכייתו ההיסטורית של שגיא מוקי באליפות העולם בג'ודו (81 ק"ג) ומדליית הזהב עדיין מניבה תגובות ולא רק מהארץ. מוקי נחת ביום חמישי, כמעט שבוע אחרי הזכייה, חזרה בארץ  ומשם שהמשיך לביקור נוסף ביפן, הפעם ללשכת נשיא סוזוקי העולמי, המשמשים כנותני החסות של הג'ודוקא.

"ניצחונך הדהים את יפן כולה", ציין הנשיא העולמי החברה מר טושיהירו סוזוקי. כידוע, הג'ודו הוא ענף שמקורו ביפן וזכייה של מתחרה מחוץ לארץ השמש העולה בתחרות העולמית אינו נפוץ במיוחד. בפגישה נכח גם את מאמן נבחרת הגברים והמדליסט האולימפי אורן סמדג'ה. כמו כן בירך מר סוזוקי את צבי נטע, יו"ר חברת מכשירי תנועה נציגת סוזוקי בישראל, על היוזמה להיות נותן החסות של שגיא ועל ההצלחה בפרויקט זה. בתום הפגישה מוקי, סמדג'ה ונטע סיירו במפעלי סוזוקי ונפגשו עם עובדי המפעל. הם הביעו את התפעלותם מכמות הרובוטים והאוטומציה של המפעל.

כעת, מוקי נכנס לתקופה בה הוא מדורג ראשון בעולם, ולכן בשנה הקרובה-האולימפית, לא ישתתף בהרבה תחרויות בסבב העולמי. ביום חמישי ה-26 בספטמבר הוא כן יתחרה באליפות ישראל שתתקיים בהיכל קבוצת שלמה יחד עם יתר חברי סגל הנבחרת הבכירה. התחרות תיפתח בשעה תשע בבוקר כאשר הגמרים יתחילו בשעה 17:00 אחרי הצהריים. מוקי אף צפוי להשתתף בגרנד פרי תל אביב השני. כזכור, בשנה שעברה אירחה תל אביב בהצלחה את התחרות הראשונה בארץ בסבב העולמי, וכעת נחשף שהשנה תתקיים התחרות בין התאריכים 23 עד 25 בינואר 2020 (ימי חמישי עד שבת).


אורן סמדג'ה, צבי נטע, ושגיא מוקי בביקור במפעל הייצור של חברת סוזוקי (יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי