יש ארד: גילי שריר נפצעה ופרשה, ענבל שמש זכתה במדליה

ענבל שמש
ענבל שמש | עדי אבישי

דרבי ישראלי בגרנד פרי טשקנט בקרב על הארד בבית הניחומים. שריר נאלצה לפרוש מהקרב בשלב מתקדם. ירדן מאירסון נשרה מהתחרויות אחרי הפסד בסיבוב הראשון

(גודל טקסט)
אחרי מדליית הארד של גפן פרימו (52 ק"ג) אתמול (שישי) בגרנד פרי טשקנט, המשיכה נבחרת הנשים בג'ודו הישראלי לעלות על הפודיום, כאשר היום עשתה זאת ענבל שמש עם מדליה זהה לזו של פרימו.


שמש (63 ק"ג), מדליסטית הכסף מגרנד פרי ת"א, ניצחה באיפון מהיר תוך 59 שניות מתחרה מקומית ועלתה לשמינית הגמר, שם ניצחה באיפון נוסף מתחרה מהולנד. ברבע הגמר פגשה שמש את לוסי רנשאל הבריטית והפסידה לה בתום קרב שנכנס לניקוד זהב, בווזארי. שמש נשרה לבית הניחומים, שם פגשה את מגנדלה קרסאקובה האוסטרית וניצחה בווזארי אחרי קרב שכלל ניקוד זהב נוסף.


בקרב על הארד פגשה את גילי שריר, הישראלית השנייה, הצעירה המבטיחה במשקל, שהציגה יכולת נהדרת באליפות העולם האחרונה והגיעה עד שמינית הגמר. שריר ספגה שני עונשים לעומת עונש בודד של שמש, אך נפצעה ונזקקה לטיפול ובכך העניקה את הניצחון לשמש.



שריר. נפצעה ופרשה (דני מרון)


שריר עצמה פתחה את היום בניצחון בווזארי על מתחרה מארצות הברית ועלתה לשמינית הגמר, שם ניצחה מתחרה מגרמניה גם כן בווזארי, אחרי קרב ארוך שכלל ניקוד זהב. ברבע הגמר שוב מצאה את עצמה שריר בניקוד זהב (קרב שנערך מעל שש דקות) והייתה בשנית עם היד העליונה כאשר יריבתה הבריטית אמי לווסי ספגה שלושה עונשים לחובתה. בחצי הגמר הפסידה הישראלית בווזארי לאנריקוליס באריוס מונצואלה, נשרה לקרב על מדליית הארד וכאמור הפסידה לענבל שמש וסיימה במקום החמישי.


ישראלית נוספת שהתחרתה היום הייתה ירדן מאירסון (70 ק"ג) שהפסידה בסיבוב הראשון שלה למתחרה מגרמניה אחרי שספגה שלושה עונשים לחובתה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי