רז הרשקו הפסידה בקרב על הארד, הנבחרת תחזור עם שתי מדליות

רז הרשקו
רז הרשקו | JACK GUEZ/AFP/Getty Images

אחרי הארד של ענבל שמש וגפן פרימו, גם הג'ודאית במשקל +78 ק"ג היתה קרובה לפודיום בגראנד פרי טשקנט אך נכנעה באיפון למליקה זאביק הסרבית. ענבר לניר (עד 70 ק"ג) הודחה בבית הניחומים

(גודל טקסט)

אחרי שתי מדליות הארד של ענבל שמש וגפן פרימו, רצתה נבחרת הנשים לזכות במדליה נוספת ביום הנועל של גרנד פרי טשקנט היום (ראשון). רז הרשקו אכן הייתה קרובה לעלות על הפודיום כשהגיעה לקרב על מדליית הארד, אך לא הצליחה להשיג את המדליה.

הרשקו (+78 ק"ג), שזכתה ביולי במדליית כסף בגרנד פרי מונטריאול, פתחה את התחרות שלה בשלב שמינית הגמר וניצחה תוך 43 שניות לאחר שרשמה על לוח הניקוד איפון מהיר על מתחרה מגרמניה. ברבע הגמר היוצרות התהפכו כאשר הפעם הרשקו היא זו שהפסידה באיפון מהיר לקסניה ציביסובה מרוסיה. הג'ודאית נשרה לבית הניחומים, שם התחרתה נגד מתחרה מטייפי. הרשקו רשמה ווזארי מהיר, אך לא הסתפקה בו וסיימה את הקרב לפני הדקות החוקיות באיפון והעפלה לקרב על הארד. על אף רצונה להשוות את ההישג של חברותיה מהיומיים הראשונים של התחרות, הפסידה הרשקו באיפון למליקה זאביק מסרביה וסיימה במקום החמישי.

אצל הנשים התחרתה גם ענבר לניר (-70 ק"ג) שסיימה במקום השביעי. לניר פתחה עם ניצחון באיפון בסיבוב הראשון על מתחרה מתאילנד ובשמינית הגמר ניצחה באיפון מהיר בתום 58 שניות את קארן סטיבנסון ההולנדית. ברבע הגמר, פגשה לניר את לקרלה פרודן הקרואטית וכבר הובילה בווזארי, אך יריבתה הצליחה להשוות ובסופו של דבר להפוך את היתרון. בבית הניחומים הודחה לניר באיפון שרשמה היונג'י יון מדרום קוריאה וסיימה את דרכה בתחרות.

איתי גולן (90 ק"ג) הפסיד בסיבוב הראשון לאלוף האולימפי מריו 2016, היפני משו בייקר והודח מהמשך התחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי