שגיא מוקי: "הייתי קרוב לפרישה והפציעה הוסיפה לי מוטיבציה"

שגיא מוקי, אורן סמדג'ה, מרים פיירברג איכר
שגיא מוקי, אורן סמדג'ה, מרים פיירברג איכר | רן אליהו

עיריית נתניה ערכה טקס לכבוד הג'ודוקא ומאמנו אורן סמדג'ה, בעקבות הזכייה באליפות העולם בטוקיו. ראש העיר מרים פיירבג - איכר: "הוא התעלה על כל הציפיות, העיר גאה"

(גודל טקסט)

אמש (יום א') ערכה עיריית נתניה קבלת פנים חגיגית לכבודם של שגיא מוקי, אלוף העולם בג'ודו 2019 ואורן סמדג'ה, מאמן נבחרת ישראל המלווה את הג'ודוקא לאורך השנים. מוקי, למד במועדון הג'ודו בנתניה כאשר העיריית והעומדת בראשה מרים פיירברג-איכר, מעניקה תמיכה לאורך השנים באמצעות מלגות לספורטאים מצטיינים, ותמיכות נוספות. הטקס נערך 'בפלנתניה', בנוכחות ראש העיר, חברי מועצת העיר ובמעמד שגריר יפן בישראל קואיצ'י אייבושי ורעייתו מוטקו אייבושי. בנוסף הגיעו יו"ר איגוד הג'ודו בישראל משה פונטי ומנכ"ל האיגוד נועם גרינברג, בני משפחה וחברים. המנחה של הטקס הייתה שדרנית הספורט והעיתונאית מירי נבו.

שגיא מוקי עלה לנאום והודה לאנשים, שתמכו בו: "אני מאוד מתרגש, יש פה מקבץ של האנשים החשובים בחיי. אני רוצה להודות לראש העיר, שמלווה אותי מגיל קטן. אני שומע ספורטאים רבים שרוצים לעבור לעיר נתניה בזכותך. למאמן שלי, אורן סמדג'ה שמכיר אותי, תודה על הדרך הארוכה שאתה עובר איתי. לספונסרים שלי על הליווי והתמיכה, השקט שלכם עוזר לנו להתרכז אך ורק במטרה וכמובן להוריי המדהימים" מסכם שגיא מוקי. בקשר לפציעה שעבר: "הרבה שואלים אותי אם הייתי מצליח להיות אלוף עולם לולא הפציעה שלי, הייתי קרוב לפרישה וזה דווקא הוסיף לי מוטיבציה".

אורן סמדג'ה אמר: "למרות התארים הרבים שלי, היה חסר לי תואר אלוף עולם וחלחלתי את זה לספורטאים שלי. שגיא ספג את זה מאז שהגיע עלי בגיל צעיר וזו המסורת שאנו מעבירים הלאה. נתניה היא מודל להצלחה לכל עיר בארץ, שכל ראש עיר חייב לאמץ אותו. הדרך בה תומכים בנו ודואגים לספונסרים, שנותנים לספורטאי את היכולת להתאמן בשקט נפשי, היא מדהימה. נתניה מציגה שתי אלופים: ירדן ג'רבי ושגיא מוקי. יש לי חלום להקים בית לאומי לג'ודו ואני מקווה שזה יהיה כאן בעיר".

שגיא מוקי, אימו ומרים פיירברג איכר (רן אליהו)
שגיא מוקי, אימו ומרים פיירברג איכר (רן אליהו)

ראש העיר מרים פיירברג- איכר: "בחרנו לחגוג את תואר אלוף העולם יחד עם שגיא והמאמן אורן סמדג'ה דווקא בפלנתניה – במקום בו השמיים הם הגבול. העיר נתניה גאה בספורטאים שלה ואלה הם פירות השקעתנו. אני מכירה את שגיא מגיל צעיר מאוד, היו לנו ציפיות ממנו, אך ללא ספק הוא התעלה על כולם. עיר שלמה מחזיקה לו אצבעות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020".

עוד כיבדו בנוכחותם: אלון קצף, יו"ר ובעלים של חברת דיוויד שילד ופספורט קארד ויואל אמיר מנכ"ל החברה. בנוסף הגיעו צבי נטע יו"ר מכשירי תנועה וחברת סוזוקי, אורן אוחנה מנכ"ל חברת סוזוקי, משה ממרוד הבעלים של חברת תדיראן ומשפחתו וליאור רוזנפלד, נשיא חברת סוכני ביטוח בישראל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי