בוטבול הודח בשמינית הגמר, אלג'יראי פרש כדי לא לפגוש בו

טוהר בוטבול
טוהר בוטבול | דני מרון

הג'ודאי הישראלי (עד 73 ק"ג) ניצח באיפון את פאיה אנג'י וינסה להביא פודיום ראשון לישראל בגראנד סלאם אבו דאבי. אנג'י עלה באופן אוטומטי לאחר שפתחי נורין סירב לעלות מהחשש לפגוש את הישראלי

(גודל טקסט)

אחרי היום המאכזב אתמול (חמישי) בגרנד סלאם אבו דאבי, בו הודחו ברוך שמאילוב וטל פליקר (66 ק"ג) מוקדם מהצפוי, הגיע תורו של טוהר בוטובול להתחרות. בוטבול (73 ק"ג) דילג סיבוב בשל היותו מדורג ועלה לשמינית הגמר כשניצח באיפון את את פאיה אנג'י מגמביה. בשמינית הגמר הוא פגש את צוגטבטאר טסנד-אושיר המונגלי, בתקווה להיות הנציג הישראלי הראשון שעולה לשלב רבע הגמר בתחרות, אך הפסיד באיפון והודח.

אגב, פאיה אנג'י, יריבו של בוטבול בסיבוב השני, היה אמור להתחרות קודם לכן נגד פתחי נורין מאלג'יריה, אלא שזה ראה שניצחון ישבץ אותו מול הישראלי ולא עלה לקרב שלו. כזכור, באליפות העולם אותו נורין היה אמור לפגוש את בוטבול בסיבוב השלישי ולא עלה להתחרות מולו. יו"ר איגוד הג'ודו העולמי מריוס ויזר נשאל על כך באירוח בטוויטר בתום האליפות העולמית על ידי גולשים ישראלים, וענה שהדבר בבדיקה. מעניין יהיה לראות מה יעשו באיגוד העולמי עם הפרישה החוזרת, שהפכה לשגרה.

מחר יתחרו סגן אלוף אירופה (90 ק"ג) ופיטר פלצ'יק (100 ק"ג) מדליסט הזהב מהגרנד הסלאם הקודם באמירויות בתקווה לשפר את התמונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי