שמאילוב הפסיד בקרב על מדליית הארד בגביע אוקיאניה

ברוך שמאילוב
ברוך שמאילוב | CHARLY TRIBALLEAU / AFP

נבחרת ישראל הגיעה לראשונה לאליפות הנערכת באוסטרליה, אבל אף אחד מנציגי היום הראשון לא הצליח להעפיל לפודיום. הג'ודאי במשקל עד 66 ק"ג היה הקרוב ביותר, בנשים כולן הודחו בסיבוב הראשון

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל בג'ודו ממשיכה בסבב העולמי שלה, כאשר הבוקר (ראשון) לראשונה התחרתה בגביע אוקיאניה הנערך באוסטרליה. מבחינת ניקוד, התחרות שווה בדיוק לאליפות אירופה שהיא האליפות היבשתית של ישראל וכמו כן גם לתחרויות הגרנד פרי.

בתום היום הראשון שננעל, הנבחרת לא עלתה על הפודיום כאשר ברוך שמאילוב (66 ק"ג) הפסיד בקרב על מדליית הארד. הישראלי, המדורג רביעי בעולם, החל את התחרות עם ניצחון מול וויליאן לימה מברזיל שספג שלושה עונשים וברבע הגמר ניצח את האזרי איבראהים אלייב, אבל בחצי הגמר הפסיד בוואזרי בגולדן סקור למרטין גוטיירו מספרד. בקרב על הארד, כאמור, הפסיד שמאילוב לאדריאן גומבוק מסלובניה ובכך סיים את התחרות במקום החמישי. באותו המשקל, טל פליקר, המתחרה עם שמאילוב על הכרטיס הבודד במשקל לטוקיו 2020, הפסיד בווזארי בסיבוב הראשון לסלובקי מאטג' פוליאק.

אצל הנשים, אף מתחרה לא עברה את הסיבוב הראשון. שירה ראשוני (48- ק"ג) הפסידה בגולדן סקור לפרנצ'סקה מילניה מאיטליה וענבל שמש (63- ק"ג) הפסידה לאסטפניה גרסיה מאקוודור לאחר שספגה שלושה עונשים לחובתה. מחר יתחרו לי קוכמן (90- ק"ג) ורז הרשקו (78+ ק"ג).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי