"החלטתי לנסוע לארץ ישראל בתור הספורטאי האיראני הראשון"

מוחמד רשנונזהאד
מוחמד רשנונזהאד | מסך

הג'ודוקא האיראני מוחמד רשנונזהאד אישר את הגעתו לגרנד פרי ת"א השני, שייערך בחודש ינואר בדרייב אין: "מקווה להוכיח לעולם שהספורט יכול לנצח את הפוליטיקה. סיכויים נמוכים שסעיד מולאי יגיע

(גודל טקסט)
גרנד פרי ת"א השני בג'ודו יתקיים בעוד פחות מחודשיים (23-25/01/2020) בדרייב אין וההרשמה כבר מתחילה להתמלא. הערב (שישי) אישר הג'ודוקא האיראני מוחמד רשנונזהאד בפרופיל האינסטגרם שלו כי הוא יגיע לאליפות תחת נבחרת הפליטים, אותה הוא מייצג מאז 2017. לרשנונזהאד (60 ק"ג) אין הישגים גדולים עד כה בזירה הבינלאומית, אך הוא החליט לעזוב את מולדתו ולעבור להולנד, כאשר אולץ לוותר על תחרויות בהן התחרו ספורטאים מישראל.


בפוסט כתב בין היתר מהולנד: "החלטתי לנסוע לארץ ישראל בתור הספורטאי האיראני הראשון שיגיע לשם. אני מקווה לייצג בצורה טובה את כל הספורטאים האיראנים והעם האיראני, ועל הדרך להוכיח לעולם שהספורט יכול לנצח את הפוליטיקה". הג'ודוקא חתם בכך שהוא "מתחיל להתפלל", וזכה לעשרות תגובות נרגשות ברשת.


איראני אחר וידוע יותר שעשה מהלך דומה, אלוף העולם היוצא (81 ק"ג) סעיד מולאי, עדיין לא אישר את הגעתו לתחרות בישראל. כרגע לא ידוע אם יחליט לעשות היסטוריה ובכך ככל הנראה להיפגש עם שגיא מוקי הישראלי לראשונה, אך לפי גורמים המעורים בפרטים הסיכוי שמולאי יגיע נמוך מאוד.

 
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سلام به همه هموطنان عزیز من تصمیم گرفتم برای مسابقات گرندپری به کشور اسرائیل برم من به عنوان اولین ورزشکار ایرانی که تصمیم گرفته به کشور اسرائیل بره امیدوارم نماینده خوبی برای تمام ورزشکارهای ایرانی و مردم ایران باشم تا به دنیا ثابت کنیم که ورزش از سیاست جداست التماس دعا

A post shared by mohammad rashno (@rashno_mohammad) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי