סופית: טוהר בוטבול לא ישתתף בגראנד פרי ת"א

טוהר בוטבול
טוהר בוטבול | עדי אבישי

שבועיים לפני התחרות, הג'ודאי מקבל זריקות כדי לזרז את תהליך ההחלמה, שאיטי יותר משקיוו בנבחרת. צפוי לפספס גם את גראנד סלאם פריז. כשירותו של שגיא מוקי תתברר רק בסמוך למועד האירוע

(גודל טקסט)

בעוד כשבועיים בדיוק ייפתח גראנד פרי תל אביב השני בארץ, והיום (חמישי) נודע לספורט1 כי טוהר בוטבול לא ייקח חלק בתחרות באופן סופי. לאחר שהג'ודאי (73 ק"ג) נפצע בטורניר המאסטרס במרפקו, תהליך ההחלמה שלו איטי משציפו בנבחרת.

בוטבול יפספס לא רק את התחרות בארץ, אלא ככל הנראה גם את גראנד סלאם פריז היוקרתי כשבועיים לאחר מכן, דווקא כשנכנס לתקופה טובה יותר בה רושם שיאים חדשים. למערכת ספורט1 נודע שבוטבול עדיין לא חזר לאימונים מלאים מחשש להחמרת הפציעה וכי הוא מטופל במספר דרכים, בין השאר זריקות, כדי לזרז את תהליך ההחלמה.

בנוגע לשגיא מוקי, שנפצע גם כן בתחרות המאסטרס ועליו ישנה השערה כי יפספס את התחרות בהיכל קבוצת שלמה, התשובה היא שההחלטה אם ישתתף או לא תגיע בסמוך לתחרות. כרגע אלוף העולם המכהן במשקל של עד 81 ק"ג מתחרה ומודע לרצון הקהל המקומי לראותו, אולם בצוות המקצועי לא רוצים לקחת סיכונים.

הגרנד פרי בת"א הוא התחרות הראשונה בסבב לשנת 2020, בסיומו יישארו חלק מהספורטאים הבינלאומיים למחנה למחנה שיארח איגוד הג'ודו. בסיומו, כאמור, יטוסו המתחרים לגראנד סלאם פריז ולגראנד סלאם דיסלדורף, כאשר שתי התחרויות מעניקות ניגוד גבוה מאוד לזוכים במדליות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי