פז לייבל הפסידה לזאקובה הצ'כית והודחה בבית הניחומים

ענבל שמש
ענבל שמש | עדי אבישי

גרנד פרי ת"א: הישראלית שהפסידה ברבע הגמר, נוצחה באיפון בקרב הניחומים שארך תשע דקות וחצי. ענבל שמש ניצחה באיפון את דויטרי אך הפסידה בהמשך וסיימה את דרכה בתחרות

(גודל טקסט)

היום השני של גרנד פרי תל אביב יצא לדרך הבוקר (שישי) בהיכל קבוצת שלמה. אחרי מדליית הארד של טל פליקר והמקום החמישי של ברוך שמאילוב מאתמול, היום היה פחות נוצץ משום שכידוע טוהר בוטבול ואלוף העולם שגיא מוקי לא מתחרים בשל פציעות. 

פז לייבל (63 ק"ג) העלתה ווזארי מהיר נגד חנה מרטין האמריקנית בקרב הראשון שלה בתחרות ושמרה על היתרון עד הסוף. היא התחרתה על הכרטיס לרבע הגמר נגד אגתה אוזדובה-בלאך וניצחה לאחר שהפולנייה ספגה שלושה עונשים לחובתה. ברבע הגמר הפסידה לקטרינה האקר האוסטרלית אחרי שספגה שלושה עונשים לחובתה. בבית הניחומים התחרתה לייבל נגד רנטה זאקובה הצ'כית על כרטיס הכניסה לקרב על מדליית הארד. הישראלית נכנסה מהר מאוד לעניינים והשיגה ווזארי תוך 25 שניות. 44 שניות לסיום, הצליחה הצ'כית להשוות בווזארי משלה ולשלוח את הקרב אל ניקוד הזהב. 5:26 דקות בתוך ניקוד הזהב ו-9:26 דקות בתוך הקרב, השיגה הצ'כית איפון ועלתה לקרב על המדליה, בעוד לייבל מסיימת שביעית. 

התחרות נפתחה בהפתעה ענקית כאשר עידו לוין (73 ק"ג) גבר בווזארי על דירק ואן-טיחה הבלגי, מדליסט הארד מריו 2016. את סיבוב השני של עד 73 ק"ג, עידו לוין וטומי מסיאס, אלוף אירופה המכהן, פתחו כל אחד עם ווזארי. הישראלי היה הראשון לעלות ניקוד על הלוח ומיד אחריו עשה זאת השוודי. 1:45 לסיום הצליח מסיאס לרתק את לוין, שמודח מהתחרות.

אורון גינר (73 ק"ג) ביצע ווזארי על קנטן שימנזו היפני בניקוד הזהב, אבל השופטים ביטלו אותו. 49 שניות בתוספת הזמן, היה זה היפני שהעלה ווזארי והדיח את גינר מהתחרות.

במשקל עד 81 ק"ג בן טטנבאום עבר את הסיבוב המוקדם לאחר איפון על יריב מאורווגאי, בסיבוב השני של עד 81 ק"ג התחרה נגד שרפודין בולטבואב האוזבקי, שהעלה ווזארי מהיר על הלוח ושמר על היתרון עד סוף הקרב. טננבאום סיים את דרכו בתחרות. קודם לכן אוהד דן סיים את דרכו לאחר שהופל באיפון על ידי אנטוניו אספוסיטו האיטלקי. גם יונתן אלבז סיים את דרכו לאחר הפסד למתיאס קזיזסק האוסטרי בוואזרי. ב-73 ק"ג הפסיד עומר יסמיריה ללוקאס ריטר האוסטרי בווזארי.

בנשים: ענבל שמש (63 ק"ג) מדליסטית הכסף מגרנד פרי תל אביב שנה שעברה התחרתה בקרב הראשון שלה נגד אדטה דויטרי הצרפתייה. בתום קרב שארך כמעט שבע דקות, ניצחה שמש באיפון. נגד אלכסה קסטליוס הברזילאית ספגה ווזארי מהיר תוך 14 שניות. 45 שניות בתוך הקרב הגיע הווזארי השני ושמש סיימה את דרכה בתחרות.

שקד עמיחי (63 ק"ג) ניצחה באיפון את לארקה אולסן הדנית בקרב הראשון שלה, אולם בסיבוב השלישי הפסידה באיפון תוך 49 שניות לאנרקיוס מאריוס מוונצואלה וסיימה את דרכה בתחרות. רוני גל (70 ק"ג) הפסידה באיפון לאליסבת טלטיסודו היווניה. ירדן מאירסון (70 ק"ג), שניצחה באיפון בסיבוב הראשון, התחרתה נגד מרים בוטקריט הגרמניה. מאירסון נקלעה לווזארי מהיר ממנו לא הצליחה לחזור והודחה מהתחרות. מאיה גושן (70 ק"ג) ניצחה בווזארי "על הבאזר" בסיבוב השני. הישראלית גברה בשנייה האחרונה על מריה פרז מפורטו ריקו בסיבוב השלישי הפסידה גושן באיפון למייגן פלטצ'ר האירית אחרי קרב שנמשך מעל 8 דקות. הישראלית סיימה את דרכה בתחרות.

עדי גרוסמן (63 ק"ג), סגנית אלופת אירופה עד 23 מהאליפות שאירחה ישראל ב-2016, הספיקה לעלות מאז קטגוריית משקל וכמו כן להיפצע לתקופה שהשביתה אותה ללא מעט זמן. הישראלית התחרתה נגד יסמין הוראלבין הצרפתייה בתקווה להתקדם לכיוון שחזור מדליה מול הקהל הביתי, אבל נקלעה לפיגור ווזארי מהיר. לפני שהקרב הספיק להיגמר ספגה גרוסמן את העונש השלישי והודחה מהתחרות.


הפסיד בתוספת הזמן. אורון גינר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי