למרות החשש מנגיף הקורונה: נבחרת הג'ודו כן תטוס ליפן‎

אורן סמדג'ה, שגיא מוקי, משה פונטי
אורן סמדג'ה, שגיא מוקי, משה פונטי | דני מרון

אחרי התלבטויות רבות, הנבחרת החליטה לצאת למחנה האימונים כמתוכנן ולאחר מכן תטוס לרוסיה, שם תשהה במשך שבועיים במהלך גרנד סלאם יקטרינבורג: "הוחלט לנקוט בכל אמצעי הזהירות על פי הנחיות משרד הבריאות"

(גודל טקסט)

 אחרי התלבטויות אם לקיים את מחנה האימונים הקדם-אולימפי ביפן או לא, בשל נגיף הקורונה המתפשט במזרח, הוחלט באיגוד הג'ודו הבוקר (ראשון) לקיים את המחנה כרגיל. "מחנה האימון ביפן מהווה חלק משמעותי בהכנות לאולימפיאדה וזוהי ההזדמנות האחרונה להתאמן ביפן לפני האולימפיאדה, ועל כן הוחלט לנקוט בכל אמצעי הזהירות על פי הנחיות משרד הבריאות בזמן השהות ביפן", נכתב בהודעת האיגוד.

כפי שצוין אתמול, משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו נמצא בקשר רציף עם סמנכ"ל משרד הבריאות כבר תקופה ולאחר שיחות נוספות עם בכירים במשרד הבריאות, הוחלט כי מיפן, תטוס הנבחרת לרוסיה, שם תשהה שבועיים במהלך גרנד סלאם יקטרינבורג ומחנה אימונים בינלאומי המתקיים ביקטרינבורג.

"ההחלטה על מימוש התכנית המקצועית התקבלה לאחר התייעצויות ממושכות עם בכירים במשרד הבריאות שהסבירו כי אם תקופת הבידוד תעשה ברוסיה ולאחריה תשוב הנבחרת לארץ, אין מניעה לטוס ליפן ואין צורך בתקופת בידוד נוספת בישראל", נכתב בהודעה, שכן אתמול בנבחרת הביעו חשש על כך שתקופת הבידוד עלולה להשפיע על תקופת התחרויות והאימונים כשמדובר בזמן קריטי עבור הספורטאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי