ג'רבי: "הבנתי שאני חייבת למצוא פתרון לא שגרתי למצב"

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | Gettyimages

מדליסטית הארד מריו 2016 בטיפ לפגרת הקורונה: "שגרת אימונים היא זו שתעזור לכולכם לעשות הפסקה לרגע, להפסיק לחשוב, ובעיקר היא זו שתגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם"

(גודל טקסט)

ירדן ג'רבי אמנם פרשה מג'ודו אי שם ב-2017, אך אין לה שום כוונה להפסיק להתאמן ולשמור על אורח חיים בריא. מדליסטית הארד מריו 2016 שיתפה היום (ראשון) בתחושות שלה באמצעות פוסט בעמוד האינסטגרם, בו סיפרה כיצד היא מתגברת על הקשיים  בזמן הקורונה והוסיפה טיפ חשוב לעוקבים.

ג'רבי פתחה את דבריה: "אתם יודעים מה משותף לכולנו בתקופה הזו‪?‬ הקושי במרחק החברתי, הקושי בגעגעוע, בדאגה לקרובים, הקושי בשגרת היום, בשגרת האימונים, בתזונה ובכלל בשגרת החיים. אני רוצה לשתף אתכם בקושי שלי, אני מסוג האנשים שלא מסוגלים לשבת ולא לעשות כלום, לא מסוגלת לא ליצור, ולא מסוגלת להישאר יותר מדי זמן בבית.

"חוסר היצירה והפעילות גורמים לי להיות בסיטואציה שלא הייתי בה מעולם. אז הבנתי שאני חייבת למצוא פתרון לא שגרתי למצב. לכן החלטתי שאני לא הולכת לוותר ומתחילה ליצור בזמן שאני שומרת על שגרת היום והאימונים. יש לי לו"ז קבוע ליצירה וחשיבה מחוץ לקופסה (אני ממציאה כמה דברים…) ובכל אימון שאני עושה אני נזכרת איך אני מצליחה לא לחשוב על כלום, ולא לדאוג לכמה רגעים.

"ומעבר לפאוזה המנטלית, אני מתחזקת את הגוף, שומרת על כושר, בריאות, ואולי לא פחות חשוב מזה – על הנפש. הרגשה שלאחר אימון זו ההרגשה הכי טובה בעולם. וכמובן שאי אפשר להתעלם מזה שזה מעביר עוד שעה-שעה וחצי מהיום. ואם אתמצת את זה לטיפ בשבילכם: שגרת אימונים היא זו שתעזור לכולכם לעשות הפסקה לרגע, להפסיק לחשוב, ובעיקר היא זו שתגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם ולהעביר את הזמן ביעילות", סיכמה ג'רבי.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אתם יודעים מה משותף לכולנו בתקופה הזו‪?‬ . הקושי. הקושי במרחק החברתי, הקושי בגעגעוע, בדאגה לקרובים, הקושי בשגרת היום, בשגרת האימונים, בתזונה ובכלל בשגרת החיים. אני רוצה לשתף אתכם בקושי שלי, אני מסוג האנשים שלא מסוגלים לשבת ולא לעשות כלום, לא מסוגלת לא ליצור, ולא מסוגלת להישאר יותר מדי זמן בבית. חוסר היצירה והפעילות גורמים לי להיות בסיטואציה שלא הייתי בה מעולם. אז הבנתי שאני חייבת למצוא פתרון לא שגרתי למצב. לכן החלטתי שאני לא הולכת לוותר ומתחילה ליצור בזמן שאני שומרת על שגרת היום והאימונים. יש לי לו"ז קבוע ליצירה וחשיבה מחוץ לקופסה (אני ממציאה כמה דברים…) ובכל אימון שאני עושה אני נזכרת איך אני מצליחה לא לחשוב על כלום, ולא לדאוג לכמה רגעים. ומעבר לפאוזה המנטלית, אני מתחזקת את הגוף, שומרת על כושר, בריאות, ואולי לא פחות חשוב מזה- על הנפש. הרגשה שלאחר אימון זו ההרגשה הכי טובה בעולם. וכמובן שאי אפשר להתעלם מזה שזה מעביר עוד שעה- שעה וחצי מהיום. ואם אתמצת את זה לטיפ בשבילכם: שגרת אימונים היא זו שתעזור לכולכם לעשות הפסקה לרגע, להפסיק לחשוב, ובעיקר היא זו שתגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם ולהעביר את הזמן ביעילות. בשיתוף @gobytnuva #go_לאנשים_שלא_מוותרים_לעצמם #לא_מוותרים_גם_מהבית

A post shared by Yarden Gerbi | ירדן ג'רבי (@yardengerbi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי