ירדן ג'רבי בטוחה: "תמיד אפשר לראות את האור"

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | עדי אבישי

המדליסטית האולימפית, שמכבבת בימים אלה בתכנית 'הישרדות VIP', פרסמה פוסט בעמוד האינסטגרם שלה בו המליצה לגולשים מה עליהם לעשות כדי להתגבר על משברים ולהמשיך קדימה

(גודל טקסט)

המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, שמכבבת בימים אלה בתכנית 'הישרדות VIP', פרסמה פוסט בעמוד האינסטגרם שלה בו המליצה לגולשים מה עליהם לעשות כדי להתגבר על משברים ולהמשיך קדימה. ג'רבי פתחה את דבריה: "אנחנו בשלבי יציאה ממשבר הקורונה, ולא קל לצאת ממשברים. יש המון בעלי עסקים, עצמאיים, מסעדנים, שחקנים, ואנשים רבים נוספים שנפגעו מהתקופה האחרונה.

"בקריירה הספורטיבית שלי חוותי המון משברים, אחד מהם היה במהלך הקריטריון האולימפי. נפצעתי בגב, כאבים שהשביתו אותי ובקושי יכולתי להתאמן, לא מצאתי פתרון רפואי, ומעבר לכאבים הפיזיים הנוראיים שחוויתי, הייתי חייבת להמשיך להתחרות עבור השגת הכרטיס האולימפי. אתם יודעים איך זה הסתיים… כדי להתגבר על משברים ולהמשיך קדימה, תציבו לעצמכם מטרה, מטרה שהיא ברת השגה, תחשבו על זה כמו סולם, שכל שלב בסולם הוא מטרה קטנה עד המטרה הסופית.

"המיקוד במטרה קרובה ומטרה אפשרית, והתרכזות בעשייה, עוזרים קודם כל להרגיע את מדד הלחץ, כי אנחנו מנתבים את קו החשיבה שלנו לחשיבה פרקטית ולא מתמקדים בכמה הפסדנו, כמה קשה לקום אחרי משבר וכו'. תאמינו שבכל משבר, תמיד אפשר לראות את האור. בהצלחה".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אנחנו בשלבי יציאה ממשבר הקורונה, ולא קל לצאת ממשברים. יש המון בעלי עסקים, עצמאיים, מסעדנים, שחקנים, ואנשים רבים נוספים שנפגעו מהתקופה האחרונה. בקריירה הספורטיבית שלי חוותי המון משברים, אחד מהם היה במהלך הקריטריון האולימפי. נפצעתי בגב, כאבים שהשביתו אותי ובקושי יכולתי להתאמן, לא מצאתי פתרון רפואי, ומעבר לכאבים הפיזיים הנוראיים שחוויתי, הייתי חייבת להמשיך להתחרות עבור השגת הכרטיס האולימפי. אתם יודעים איך זה הסתיים… כדי להתגבר על משברים ולהמשיך קדימה, תציבו לעצמכם מטרה, מטרה שהיא ברת השגה, תחשבו על זה כמו סולם, שכל שלב בסולם הוא מטרה קטנה עד המטרה הסופית. המיקוד במטרה קרובה ומטרה אפשרית, והתרכזות בעשייה, עוזרים קודם כל להרגיע את מדד הלחץ, כי אנחנו מנתבים את קו החשיבה שלנו לחשיבה פרקטית ולא מתמקדים בכמה הפסדנו, כמה קשה לקום אחרי משבר וכו'. תאמינו שבכל משבר, תמיד אפשר לראות את האור. בהצלחה!

A post shared by Yarden Gerbi | ירדן ג'רבי (@yardengerbi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי