ה-UFC חזר ובגדול: גייצ'י ניצח את פרגוסון והפך לאלוף הזמני במשקל קל

ג'סטין גייצ'י, טוני פרגוסון
ג'סטין גייצ'י, טוני פרגוסון | Douglas P. DeFelice/Getty Images

האולם אמנם היה ריק אבל חובבי הענף קיבלו בזרועות פתוחות את הקרב המרתק בו גבר ג'סטין על האיש שלא הפסיד מאז 2012. האתגר הבא: מפגש עם חביב נורמגומדוב. גייצ'י היה בטירוף: "אין כמו האדרנלין הזה"

(גודל טקסט)

בזמן שהספורט העולמי עדיין מנסה להתאושש מנגיף הקורונה, באירופה קיבלו בזרועות פתוחות את אירוע החזרה של ה-UFC לפנות בוקר בג'קסונוויל פלורידה. מעבר להתרגשות הגדולה הייתה גם הפתעה של ממש – ג'סטין גייצ'י הצליח לגבור על טוני פרגוסון.

הקרב היה אמור להיערך באמצע אפריל אך נדחה לאור מצבה של ארה"ב, ונראה שהיה שווה לחכות. בתום חמישה סיבובים, גייצ'י לא דפק חשבון לפרגוסון וקטע את רצף 12 הניצחונות הרצופים שלו, עם נוק-אאוט טכני. אמנם בעולם אידיאלי הקרב היה נערך לעיני אולם מלא, אך זה לא הפריע לשמחתו של האיש שעלה למאזן מצוין של 2:22. האתגר הבא: מפגש מול חאביב נורמגומדוב, שפירגן בשני ציוצים בטוויטר. תחילה כתב: "אין תגובה" ואז צייץ מחדש: "זה היה קרב מאוד חכם ומרשים, ברכות". פרגוסון עצמו רשם הפסד ראשון מאז 2012.

גייצ'י, שהפך לאלוף הזמני במשקל קל, הוריד מיד את החגורה המיוחדת שקיבל ואמר: "אני אחכה לדבר האמיתי". "הוא היה פשוט מבריק, מאבק שהיה צמוד ומרתק בשני סיבובים – הפך למופע שיטתי של איש אחד", נכתב בתקשורת בארה"ב. "הוא לא רק נראה אחראי מאוד בהתגוננות אלא גם הציג התקפה מגוונת ואף טלטל את יריבו".

עוד הוסיף: "אני מרגיש טוב. אין תרופה טובה יותר בכל כדור הארץ, האדרנלין עובר בעורקי. זו עבודה קשה מאז גיל ארבע. יש לי מאמן ברמה עולמית, אמרתי לו 'אתה לא תאהב את זה, אבל אני מוכן למות כאן הלילה'. הייתי צריך להפסיד כדי לשנות. אתה לא יכול לתקן את מה שלא נשבר. האתגר הבא שעומד בפניי הוא עצום, אני כבר לא יכול לחכות לזה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי