לנהגי הפורמולה 1 הומלץ להידבק בקורונה: "הם צעירים, חזקים ובריאים"

רד בול
רד בול | Mark Thompson/Getty Images

הלמוט מרקו בן ה-76, יועץ בכיר של "רד בול רייסינג", טען כי מוטב לכנס את כל נהגי הקבוצה ושאם הם יחלו בנגיף זה יאפשר להם הכנה אופטימלית לעונת המירוצים. עם זאת, הודה גם ש"הרעיון לא התקבל בצורה יפה"

(גודל טקסט)

עולם הפורמולה 1 סוער. הלמוט מרקו בן ה-76, היועץ המקצועי הבכיר של קבוצת "רד בול רייסינג", המליץ לכל נהגי הקבוצה לחלות בקורונה כדי לאפשר להם הכנה אופטימלית לעונה שאמורה הייתה לצאת לדרך לפני כשבועיים ובשלב זה טרם ברור מתי תוכל להיפתח.

על פי מרקו, הרעיון שלו הוא לכנס את כל נהגי הקבוצה – ארבעת נהגי הפורמולה1 ו-14 נהגי "רד בול" בסך הכל – בזמן הפגרה הכפויה ולאחר שנדבקו בנגיף, לאפשר להם זמן התאוששות ארוך מהרגיל וכך להכשיר אותם לפתיחת עונת הפורמולה העתידית: "הם כולם צעירים וחזקים עם בריאות טובה. כך הם יהיו מוכנים כשהאקשן יתחיל", אמר מרקו – הצעה שבצוות המקצועי של "רד בול" התנגדו לה בתוקף, כפי שהוא אישר בעצמו: "נגיד את זה כך, זה לא התקבל בצורה יפה".

כאמור עונת הפורמולה בשלב זה נדחתה, כמו כל אירועי הספורט בעולם, ובשב זה שמונה מירוצים בוטלו בעקבות התפשטות נגיף קורונה. התחרויות הבאות שמתוכננות אמורות להיערך בקנדה, צרפת, אוסטריה ובריטניה ביוני וביולי וכמובן שספק גדול אם ייערכו כמתוכנן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי