בדרך לפלורידה: טום בריידי על סף חתימה בטמפה ביי

טום בריידי
טום בריידי | Gettyimages

הלם ב-NFL: ע"פ דיווחים, הקוואטרבק האגדי צפוי לסכם את תנאיו בימים הקרובים בבאקינרס, אחת הקבוצות הגרועות בליגה: "אין בעיות נראות לעין עם החוזה"

(גודל טקסט)

רק לפני יומיים טום בריידי הרעיד את אמריקה כשהחליט לעזוב את הניו אינגלנד פטריוטס לאחר 20 עונות, והוא מתכנן רעידת אדמה נוספת. הקוואטרבק האגדי עדיין לא שחקן של טמפה ביי באקינרס באופן רשמי, אבל הוא קרוב מאוד.

ע"פ אדם שפטר, כתב ה-NFL הבכיר של ESPN, אחת הקבוצות הגרועות בהיסטוריה של ה-NFC, ומי שנחשב בעיני רבים לקוואטרבק הגדול ביותר בהיסטוריה של הפוטבול האמריקאי, קרובים לסכם את הפרטים האחרונים בחוזה בשעות הקרובות, וע"פ הדיווח: "אין בעיות באופק".

ע"פ הדיווחים בכלי התקשורת השונים בפלורידה, הבאקנירס ישלמו לבריידי 30 מיליון דולר לעונה למשך שנתיים, סכום יוצא דופן עבור ספורטאי שיחגוג בקרוב 43, אבל בריידי, שזכה בסופרבול שש פעמים, ונבחר ל-MVP של הליגה כולה שלוש פעמים (הפעם האחרונה הייתה ב-2017), הוא לא ספורטאי רגיל.

בעונה שעברה רשם את העונה הגרועה בקריירה שלו עם 24 מסירות טאצ'דאון בלבד, אך הסגל שנבנה סביבו זכה לביקורות רבות. בפלורידה הוא ישתף פעולה עם שניים מהוויד-רסיברס הטובים ב-NFL, מייק אבנס וכריס גודווין. ולמרות זאת, יש לציין שהבאקינרס לא הגיעו לפלייאוף משנת 2007 ומעולם לא זכו בסופרבול. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי