טום בריידי חתם בטמפה ביי באקנירס: "מתחיל מסע חדש בפוטבול"

טום בריידי
טום בריידי | Gettyimages

שלושה ימים לאחר שהדהים את ארצות הברית כשעזב את הפטריוטס, הקוואטרבק סגר רשמית לשנתיים בשורות קבוצת התחתית שתשלם לו 30 מיליון דולר לעונה. "מעשים טובים עדיפים על דיבורים, אז אגש לעבודה", כתב הכוכב

(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר שהימם את ארצות הברית כשהודיע על עזיבת ניו אינגלנד פטריוטס בתום 20 עונות, טום בריידי מצא היום (שישי) בית חדש ומפתיע במיוחד. הקוואטרבק האגדי חתם לשנתיים בשורות טמפה ביי באקנירס מהתחתית, שתשלם לו לא פחות מ-30 מיליון דולר לעונה – סכום אסטרונומי עבור ספורטאי שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-43, אולם בריידי, שזכה בסופרבול שש פעמים ונבחר ל-MVP של הליגה כולה שלוש פעמים (הפעם האחרונה הייתה ב-2017), הוא ממש לא ספורטאי רגיל.

בריידי כתב לאחר החתימה: "נרגש, צנוע ורעב. אם יש דבר אחד שלמדתי על פוטבול, זה שלאף אחד לא אכפת מה עשית בשנה שעברה או בשנה לפני כן. אתה מרוויח את האמון והכבוד של האנשים סביבך עם המחויבות שלך בכל יום מחדש. אני מתחיל מסע חדש בפוטבול ומודה לבאקינרס על ההזדמנות לעשות את מה שאני אוהב. אני מצפה לפגוש את כל חבריי החדשים לקבוצה ואת צוות המאמנים ולהוכיח להם שהם יכולים להאמין בי ולסמוך עליי. תמיד האמנתי שמעשים טובים עדיפים על דיבורים, אז אני לא הולך לדבר עוד הרבה ופשוט אגש לעבודה".

בעונה שעברה רשם בריידי את העונה הגרועה בקריירה שלו עם 24 מסירות טאצ'דאון בלבד, אך הסגל שנבנה סביבו זכה לביקורות רבות. בפלורידה הוא ישתף פעולה עם שניים מהוויד-רסיברס הטובים ב-NFL, מייק אבנס וכריס גודווין. ולמרות זאת, חשוב לציין שהבאקינרס לא הגיעו לפלייאוף משנת 2007 ומעולם לא זכו בסופרבול. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי