נוקאאוט בסיבוב השני לסטיבנסון על פונפארה

אדוניס סטיבנסון
אדוניס סטיבנסון | צילום: Gettyimages

אלוף ה-WBC במשקל כבד-קל שמר על התואר בקרב החוזר, ו-28 שניות לתוך הסיבוב השני הפיל את יריבו אל הקרשים. "סופרמן" עשוי להתמודד מול קובאלוב או וורד בעתיד

(גודל טקסט)

אדוניס סטיבנסון הצליח לשמור אמש (שבת) על אליפות העולם במשקל כבד-קל של ארגון WBC, לאחר שאנדריי פונפארה לא הצליח לעמוד בקצב וספג נוקאאוט כואב ב"בל סנטר", מונטריאול. כבר בסיבוב הראשון "סופרמן" הפגין דומיננטיות והיה נראה שהקרב הולך לכיוונו.

מאמנו של המתאגרף הפולני התערב לאחר 28 שניות בתוך הסיבוב השני, מאחר וחניכו ספג מכות קשות מסטיבנסון בן ה-39, שנעל אותו בפינת הזירה וחבט בו ללא הרף. פונפארה לא הצליח להשיג נקמה בסטיבנסון, לאחר שהשניים התמודדו לראשונה בשנת 2014. לפני שלוש שנים פונפארה הפולני הצליח להפיל את סטיבנסון אל המזרן, אך לא הכניע את האמריקאי, וספג שתי חבטות שנתנו את הניצחון לסטיבנסון.

גם בקרב אמש סטיבנסון (29-1, 24 נוקאאוט) יצא עם ידו על העליונה מול פונפארה ואמר בתום הקרב: "תפסתי אותו עם השמאלית שלי. ידעתי שהוא מגיע לכיווני, אז שחררתי את האגרוף וזה פגע". כעת, סטיבנסון יחכה להתמודד בין קובאלוב לוורד, כשהמנצח ביניהם צפוי להתמודד מול "סופרמן" ולאחד את התארים במחלקת המשקל כבד-קל.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי