דוידוביץ' תישא את דגל ישראל בטקס הפתיחה של המכביה‎

מעיין דוידוביץ'
מעיין דוידוביץ' | צילום: AFP

הגולשת האולימפית נבחרה על ידי הוועד האולימפי ואמרה לקראת האירוע ביום חמישי בירושלים: "בטוח שזה יהיה מהרגעים הגדולים בקריירה שלי, זיכרון שייחרט לכל החיים"

(גודל טקסט)

הגולשת האולימפית מעיין דוידוביץ' זכתה לכבוד הגדול והיא תהיה זו שתישא את דגל ישראל בטקס פתיחת משחקי המכביה ה-20 ביום חמישי הקרוב בירושלים, כך קבע הוועד האולימפי בישראל.

המשלחת הישראלית למכביה ה-20 מונה כ-2,400 ספורטאים, ודוידוביץ' שסיימה במקום השביעי במשחקים האולימפיים בשנה שעברה בריו, ברזיל, במקום העשירי בבייג'ינג ב-2008 וכן זכתה בשתי מדליות ארד אליפויות העולם ב-2013 וב-2014 היא זו שתעמוד בראשה.

"וואו, איזה כבוד גדול נפל בחלקי", אמרה מעיין דוידוביץ' בתגובה לוועד האולימפי, "אני נרגשת מאד ויותר מכל מאושרת. במשך שנים רבות אני שומעת הרבה מאד סיפורים על המכביה. שנים רבות אני מייצגת את ישראל בתחרויות בינלאומית. אף פעם לא חוויתי מכביה ותמיד שמעתי שמדובר באירוע ספורט רב ענפי עוצמתי. אני בטוחה שהרגע בו אכנס לאיצטדיון עם דגל ישראל, כשמאחורי משלחת של למעלה מ-2,000 ספורטאים וספורטאיות, יהיה אחד מהרגעים הגדולים שלי בקריירה שייחרט עמוק בזיכרוני, ולכל החיים".


דוידוביץ'. "בטוחה שזה יהיה רגע מהגדולים בקריירה" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי