דני פרידמן סיים תשיעי בגביע העולם בחתירה

דני פרידמן (DETLEV SEYB, באדיבות מרכז דניאל לחתירה)
דני פרידמן (DETLEV SEYB, באדיבות מרכז דניאל לחתירה) | : באדיבות הוועד האולימפי בישראל

החותר הישראלי הבכיר חצה את קו הסיום בזמן של 7:10.19 דקות: "הוכחתי את היכולות שלי למרות המכשולים שהיו בדרך". יחזור לישראל כדי להשתתף במכביה

(גודל טקסט)

בתחרויות גביע העולם בחתירה אקדמית הנערכות בלוצרן, שוויץ, חצה היום (ראשון) החותר הישראלי הבכיר, דני פרידמן (29), את קו הסיום בגמר ב' במקום ה-3, ודורג במקום תשיעי כולל בגמר הגביע. בכך השלים הספורטאי ממרכז דניאל לחתירה הישג אדיר, וחזרה מרשימה לצמרת העולמית.

פרידמן חצה עם סירתו את קו סיום מסלול 2,000 המטרים בזמן של 7:10.19 דקות, כשמקדים אותו בשתי שניות בלבד מינדוגס גריסקוניס (31), המדליסט האולימפי מליטא, אותו ניצח פרידמן אתמול בחצי הגמר. את המקום הראשון לקח וולדיסלב ריבצב (30) מרוסיה, עם זמן של 7:05.22.

פרידמן מתאמן לסירוגין במרכז דניאל לחתירה בתל אביב ובמועדון גבירטה באיטליה. זו לא שנה פשוטה עבור מי שהיה אלוף ישראל בחתירה 11 שנים ברציפות: שנה שבה הוכנס להסגר (עקב החלפת מועדון), לא הורשה להשתתף באליפות ישראל, וסבל גם משבר בידו, ממנה הוסר הגבס רק לפני מספר שבועות.

בתום התחרות אמר פרידמן: "אני מאושר, ומרגיש שחזרתי והוכחתי את היכולות שלי, למרות המכשולים שהיו בדרך. העבודה הקשה בהנחיית המאמן האיטלקי, ג'ובאני קלברסה, הוכיחה את עצמה בגדול, ויש עוד המון דרך להתחזק ולהשתפר. אני מקווה להביא כבוד לישראל במכביה השבוע, וכמובן שהפנים קדימה לאליפות העולם בסוף ספטמבר בסרסוטה, ארה"ב".

פרידמן ייצא עוד הערב חזרה לישראל, על מנת להשתתף כבר ביום שני בתחרויות המכביה ה-20, כשהוא המועמד המוביל לזכייה במדליית הזהב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי