ניצחונות מרשימים לנבחרות ישראל במוקדמות אליפות אירופה בכדורמים

כדורמים
כדורמים | יח"צ

הנשים זכו בניצחון שלישי רצוף במשחקים הנערכים בקייב, 4:13 על רומניה, הגברים הדהימו בפולין את המארחת, 7:8

(גודל טקסט)

היממה האחרונה הייתה אחת האיכותיות אי פעם עבור נבחרות ישראל, נשים וגברים, במוקדמות אליפות אירופה בכדורמים. 

זה התחיל עם ניצחון שלישי רצוף וגדול של הנשים בקייב, 4-13 על רומניה, נמשך בניצחון ענק ומפתיע של הגברים מול מארחת המוקדמות, פולין, בפתיחת הטורניר, ובהפסדים צמודים של הנשים מול הנבחרות המובילות בבית, צ'כיה וסלובקיה. כעת שתי הנבחרות ניצבות במצב מצוין לקראת סיום הטורנירים מחר (ראשון) ושלב ההצלבה.

למעשה, נבחרת הנשים הבטיחה את המקום ה-3 בבית בו משחקות שבע קבוצות ועל כן היא תתמודד מול יריבה יחסית נוחה בשלב ההצלבה בפברואר, פורטוגל (בית וחוץ). מחר תסיים ישראל הופעתה במשחק מול שווייץ (09.00) במשחק שלא ישנה דבר.


נבחרת ישראל. הישגים נאים (איגוד הכדורמים) 

היום  (שבת), הפסידו הנשים לשתי הנבחרות המובילות של הבית אבל רק לאחר משחקים צמודים. צ'כיה ניצחה 8-10 את ישראל, סלובקיה ניצחה 7-8. כזכור, ישראל ניצחה לפני כן את מלטה ואת המארחת, אוקראינה. מדובר בנבחרת הפועלת במסגרת פרויקט לאומי של משרד הספורט, הוועד האולימפי ואיגוד הכדורמים – פריז 2024.

הגברים הממו את המארחים בפולין בניצחון 7-8 עם שמונה כובשים שונים בחלוקת הבקעה נדירה: ניר גרוס, עידו קרן, ניתאי כהן, אור קרן, תמיר פריד, גדי הדר, דור קוטר, יריב זוננשטרן. הטורניר יסתיים במשחק מול שווייץ (ראשון 11.00).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי