הקלע סער ינקו הוכתר לספורטאי השנה של אס"ח וזכה ברובה חדש

סער ינקו
סער ינקו | אתר רשמי

השיאן העולמי זכה להכרה מטעם ארגון ספורט חרשים וקטף את הפרס הנאה: "אני ממש שמח וגאה בזכייה שלי. אחרי ההשקעה הגדולה לאורך השנים אני נרגש להיות ספורטאי ומדליסט אולימפי בענף הקליעה"

(גודל טקסט)

הקלע סער ינקו הוכתר כספורטאי השנה של אס"ח (ארגון ספורט חרשים) לאחר שזכה במדליית הארד של המשחקים האולימפיים לחרשים בטורקיה וקבע עוד לפני כן שיא עולם ברובה מצב שכיבה, 603.1 נקודות במהלך אליפות העולם בקאזאן, רוסיה.

ינקו בן ה-22 מהפועל גבעת נשר נולד חרש ומתאמן מאז גיל 16 במועדון בו אביו, אריק ינקו, הוא היו"ר. כיום הוא חייל וכבר שתי אולימפיאדות מאחוריו. מאמנו הוא ולדימיר פיבנר.

במקביל יורה סער גם בתחרויות של קלעים רגילים, ובשבת האחרונה במטווח האולימפי בהרצליה הוא הפתיע כשניצח במוקדמות אליפות הפועל והקדים את כל הקלעים הרגילים בתחרות שנחשבה גם כמחזור מספר 1 בליגה הלאומית, הליגה הבכירה בישראל. במחזור כולו ניצחה טל אנגלר מהפועל מעברות, ובגברים ניצח מור רבי ממכבי רעננה, כשינקו מדורג רביעי כללי בליגה.

ינקו
ינקו. שאפו (ארגון ספורט חרשים)

אס"ח תעניק לינקו רובה חדש בשיתוף קרן המתקנים של הטוטו וכן תלושי שי בנוסף לגביע. ינקו, לאחר שקיבל את הפרס מידי יור אס"ח עידו רושניק: "אני ממש שמח וגאה בזכייה שלי בפרס ספורטאי השנה של אס"ח. אחרי ההשקעה הגדולה לאורך השנים אני נרגש להיות ספורטאי ומדליסט אולימפי בענף הקליעה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי