פיטר והודח: רזי פלד כבר לא יו"ר איגוד ההתעמלות

רזי פלד
רזי פלד | יח"צ

האסיפה הכללית של האיגוד הדיחה את העומד בראשה ברוב של 54%, שבועיים לאחר שפלד פיטר את מאמנת הנבחרת בהתעמלות אמנותית, אירה ויגדורצ'יק

(גודל טקסט)

 יושב ראש איגוד ההתעמלות רזי פלד הודח הערב (שני) מתפקידו כחבר הנהלת האיגוד על ידי האסיפה הכללית, וכפועל יוצא מי שאינו חבר הנהלה אינו יכול לכהן כיו"ר. כעת יצטרכו חברי הנהלת האיגוד לבחור להם יו"ר חדש.

האסיפה הכללית המורכבת מכל מועדוני ההתעמלות בארץ, כשלכל מועדון מספר מנדטים בהתאם לגודלו (כך למשל למכבי תל אביב יש 225 מנדטים בעוד מרכז קהילתי קריית ביאליק מנדט אחד בלבד), ידעה מראש שאין באפשרותה להדיח את פלד באופן ישיר מתפקידו כיו"ר ולכן העלתה להצבעה את הדחתו כחבר הנהלה54% מ-3,385 המנדטים תמכו בהדחה, 46% התנגדו.

  • כוח המחץ: מכבי ת"א מעל הליגה, ב"ש תקועה

פלד הוא זה שניהל לפני כמה שבועות את המסע לפיטוריה של אירה ויגדורצ'יק מתפקידה כמאמנת נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית. ויגדורצ'יק קיבלה מכתב פיטורים רשמי לפני כשלושה שבועות, כשלאחר שעתיים של ישיבה של חברי הנהלת האיגוד הצביעו שבעה מהחברים בעד פיטוריה ושישה הצביעו נגד.


ויגדורצ'יק. לקחה את פלד יחד אתה (דני מרון)

היו"ר המודח נבחר בנובמבר 2016 לכהונה של ארבע שנים והחליף בתפקיד את חבר הכנסת לשעבר אופיר פינס. בן בן ה-61, בעברו חותר בנבחרת ישראל ולשעבר יו"ר איגוד הפרסום, הספיק להשלים שנה וקצת בתפקיד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי