בדמינטון: ניצחון בכורה היסטורי לנבחרת הנשים באליפות אירופה

נבחרות הבדמינטון של ישראל
נבחרות הבדמינטון של ישראל | אתר רשמי

בהתמודדותה הראשונה בתולדותיה בתחרות, הנבחרת גברה בקאזאן 2:3 על איסלנד. דנילנקו בת ה-17 ולוריא הכריעו את ההתמודדות במפגש החמישי בין הצדדים

(גודל טקסט)

ניצחון היסטורי לנבחרת ישראל לנשים בבדמינטון, בהופעה הראשונה שלה אי פעם באליפות אירופה. הבכורה ההיסטורית התקיימה היום (שלישי) בקאזאן, רוסיה, המארחת את היורו הקבוצתי לנבחרות, שם ניצחו החובטות של ישראל 2:3 את איסלנד במסגרת בית 1, בסיבוב ראשון.

הקרב היה צמוד. ישראל עלתה ל-0:1 עם ניצחון של דנה דנילנקו בת ה-17, שהפסידה במערכה הראשונה 21:18 אולם חוללה מהפך כשניצחה פעמיים 17:21 במערכות הבאות בדרך ל-1:2. איסלנד השוותה עם ניצחון כפול על יובל פוגץ', אלא שריטה לוריא העלתה את ישראל שוב ליתרון עם ניצחון 02 במשחק צמוד, 22:24 ו-18:21. לאחר מכן, פוגץ' ויאנה מולודצקי הפסידו במשחק הזוגות הראשון 2:0 ובכך השוותה איסלנד ל-2-2, ואז, במשחק החמישי והמכריע, ניצחו דנילנקו ולוריא 0:2, פעמיים 16-21, מול האיסלנדיות.

נבחרת הנשים חסרה בהתמודדות את העולה החדשה מרוסיה, קסניה פוליקארפובה, בעבר בטופ 50 בעולם, שעדיין לא מורשית לייצג את ישראל באליפויות אירופה והעולם, אלא רק בטורנירים בינלאומיים אישיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי