בפעם השנייה ברציפות: דולגופיאט סגן אלוף אירופה

דולגופיאט
דולגופיאט | עמוד הפייסבוק של הוועד האולימפי בישראל

הישג גדול למתעמל הישראלי שזכה במדליית הכסף בתרגיל הקרקע באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים בשצ'צ'ין, פולין. אלכס שטילוב עלה גם הוא לגמר וסיים במקום החמישי

(גודל טקסט)

הישג גדול למתעמל ארטיום דולגופיאט. הישראלי זכה במדליית הכסף בתרגיל הקרקע באליפות אירופה בהתעמלות מכשירים בשצ'צ'ין, פולין. בכך הור שחזר את הישגו מהשנה שעברה כשהוכתר שוב לסגן אלוף אירופה.

כזכור, דולגופיאט זכה במדליית כסף באליפות העולם 2017, והוא נחשב כיום לאחד המתעמלים הטובים בעולם בתחומו. ישראלי נוסף, אלכס שטילוב, סיים במקום החמישי בגמר, כמו בשנה שעברה. דולגופיאט עלה למשטח שני וביצע תרגיל טוב מאד, שהעניק לו את הציון 14.900 נקודות. במוקדמות הוא זכה לציון של 15.3666 נקודות.

על זכייתו במדליית הכסף יקבל דולגופיאט מענק של 35,000 שקלים מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. המאמן סרגיי וייסבורג יקבל מחצית מהסכום.

שטילוב, שעלה לגמר מהמקום השביעי, ביצע גם הוא תרגיל טוב, וקיבל ציון של 14.366, והוא סיים כאמור במקום החמישי. ארטור דללויאן הרוסי, אלוף העולם, זכה במדליית הזהב, דימיטרי לנקין, גם הוא מרוסיה, סיים שלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי