לפני שיוט המדליות: עומר במקום השלישי, כהן חמישי

יואב עומר
יואב עומר | האתר הרשמי

רק ארבע נקודות מפרידות בין שני הגולשים מהפועל שדות ים, שנאבקים על מדליה בתחרות באגם מדמבליק שבהולנד. ראובני נותר במקום התשיעי וישתתף גם כן בשיוט המכריע

(גודל טקסט)

מאבק מרתק צפוי מחר (שבת) בשיוט המדליות בהולנד, כששני גולשי הפועל שדות ים, יואב עומר ויואב כהן, במרחק ארבע נקודות אחד מהשני ונמצאים בתמונת המדליות בתחרות באגם מדמבליק, תחרות בינלאומית מסורתית.

עומר, סגן אלוף אירופה 2018, זינק שלושה שלבים אל המקום השלישי (3,2,12) כשלחובתו 61 נקודות, כך שלזכותו שלוש נקודות יותר מהמדורג שני, סיל הוקסטרה המקומי. כהן, אלוף אירופה עד גיל 21, זינק מהמקום השמיני אל המקום החמישי לאחר יום פנטסטי שכלל שני ניצחונות (1,1,4) והוא רחוק כאמור רק ארבע נקודות מחברו למועדון. אגב, אלוף אירופה הטרי, קיראן באדלו המקומי, כבר הבטיח את זכייתו במדליית הזהב.

תום ראובני נותר במקום התשיעי (16,7,17) ואף הוא יופיע בשיוט המדליות בשבת, ואילו אופק אלימלך ירד שני שלבים אל המקום ה-12 (13,12,22) וסיים את התחרות כמו גם איתי כפרי שמדורג 14 (4,13,15).

בנוסף, היה יום מוצלח להפועל שדות ים באליפות ישראל לנוער בגלשני רוח המתקיימת במסגרת גביע נהריה עש דוד נהרי, ואשר מסתיימת בשבת. לאחר יומיים של תחרויות בהם התקיימו שישה שיוטים נוצר ראש חץ של שלישייה מובילה משדות ים בגברים אותה מוליך ליאם שגב לפני רוי הלל ועמית גן. גם בנשים שדות ים בפיסגה, עם ירדן איסק, שמקדימה את לינוי גבע מנהריה ואת נעמה גרינברג מהרצליה.

ועוד בשייט, יוגב אלקלעי, שייט סירת הלייזר בן ה-15 מהפועל שדות ים, הבטיח היום בצרפת את זכייתו באליפות אירופה עד גיל 16 ועלה למקום השני בקטגוריה עד גיל 18 בתחרות המתקיימת בהייר. אלקלעי סיים היום במקומות 3 ו-6, ומחר יתקיימו השיוטים האחרונים בריביירה הצרפתית שם הוא ייאבק על מדליה גם בקטגוריה הבכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי