מדליית כסף ללינוי אשרם במשחקי אירופה במינסק

לינוי אשרם
לינוי אשרם | עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל

המתעמלת האומנותית זכתה בתרגיל החישוק ל-21.950 נקודות, בתרגיל הכדור, 22.000 נקודות, ובתרגיל האלות 23.300 ושמרה על מקומה בפסגה, אך בתרגיל הסרט היא כשלה ואיבדה את הזהב

(גודל טקסט)
המתעמלת האומנותית לינוי אשרם סיפקה היום (שבת) את אחד מרגעי השיא במשחקי אירופה במינסק, בעיקר מבחינת המשלחת הישראלית, אך לבסוף שמטה את המקום הראשון וזכתה במדליית הכסף. אשרם תשתתף ביום ראשון בכל ארבעת הגמרים האישיים בארבעת המכשירים.


את התחרות פתחה אשרם עם תרגיל החישוק והציגה ביצוע נקי ומהיר, וזכתה בציון גבוה של 21.950 נקודות, שהציב אותה בתום סיבוב זה במקום הראשון בתחרות.


התרגיל הבא שלה היה תרגיל הכדור, עם ביצוע מדויק בדרגת קושי גבוהה שזיכה אותה בציון של 22.000 נקודות, ששמר את מקומה בפסגה. בתרגיל האלות אשרם הרשימה עם תרגיל בדרגת קושי גבוהה שזיכה אותה בציון 23.300 והיא שמרה על מקומה הראשון, אלא שבתרגיל הסרט, היא שמטה את המכשיר שנחת מחוץ למשטח והסתפקה בציון של 17.450 שהוביל אותה בציון מצטבר אל המקום השני ואל מדליית הכסף עם ציון כולל של 84.700. המנצחת בתחרות הייתה דינה אברינה מרוסיה שסיימה עם ציון של 87.750.



אשרם במהלך התחרות (עמית שיסל, מינסק, באדיבות הוועד האולימפי)


על זכייתה במדליית הכסף תקבל לינוי אשרם מהוועד האולימפי בישראל מענק כספי של 21,000 שקלים. המאמנות איילת זוסמן ולינוי קופילנקו תקבלנה מחצית מהסכום. 


נבחרת האקרובטיות שכוללת את צליל הורביץ, ירין עובדיה ואור ערמוני הייתה קרובה מאוד היום (שבת) למדליה, אך לבסוף סיימה רביעית בתחרות. הבנות הציגו את תרגיל הבלאנס וקיבלו עליו 28.260 נקודות שלא הספיק למקום על הפודיום.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי