ענקית: מדליות זהב ללינוי אשרם בתרגיל הכדור והאלות

לינוי אשרם
לינוי אשרם | עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל

בדומה לאתמול, המתעמלת הישראלית הציגה תרגיל מדויק עם רמת קושי גבוהה במכשיר האלות וזכתה לציון של 22.7 נקודות ומדליית זהב נוספת. אשרם זכתה גם במדליית כסף. רגב: "תענוג צרוף, הצהרת כוונות לקראת ההמשך"

(גודל טקסט)
לאחר שזכתה במדליית הכסף בקרב רב אתמול (שבת), לינוי אשרם המשיכה היום את התחרות שלה במשחקים האירופים במינסק. אשרם העפילה כזכור לכל ארבעת הגמרים האישיים במכשירים, ופתחה בתרגיל החישוק. לצערה, ובשונה מאוד מהתרגיל החזק אותו הציגה אתמול, השמיטה אשרם את המכשיר מידה לא פחות משלוש פעמים, וסיימה במקום השישי עם ציון נמוך במיוחד של 15.900 נקודות.


במקום הראשון זכתה דינה אברינה עם ציון 21.450 נקודות. הרוסיה גברה על הישראלית גם אתמול, אחרי השמטת הסרט. המתעמלת הבכירה התעשתה מהר כשעברה לגמר הכדור, שם הציגה תרגיל ברמה גבוהה. היא קיבלה ציון של 22.500 נקודות ושמרה על המקום הראשון עד הסוף, מה שהעניק לה את מדליית הזהב. בדומה לאתמול, במכשיר האלות הציגה אשרם תרגיל מדויק עם רמת קושי גבוהה שהעניק לה ציון של 22.700 נקודות ומדליית זהב נוספת. 


בהמשך לינוי זכתה במדליית כסף במכשיר הסרט. כשקיבלה 21.1 נקודות, בעוד המנצחת דינה אברינה קיבלה ו-21.350 נקודות.



רגע למזכרת (עמית שיסל, מינסק, באדיבות הוועד האולימפי בישראל)
 



לינוי אשרם בפעולה (עמית שיסל, מינסק, באדיבות הוועד האולימפי בישראל)


ח"כ מירי רגב, שרת התרבות והספורט, בירכה את אשרם כמובן. רגב אמרה: "איזה עונג צרוף לראות את לינוי שלנו עולה שוב ושוב על הפודיום במשחקים האירופיים במינסק והופכת להיות אחת המתעלמות המעוטרות ביותר בתחרות עם זכייה בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף. לינוי התעלתה על עצמה עם זכייתה במדליות הזהב בתרגיל הכדור והאלות ובמדליית כסף בתרגיל הסרט. היא הפגינה עליונות מרשימה בשלושה תרגילים והצהירה על כוונותיה לקראת אליפות העולם בבאקו בספטמבר והשגת הקריטריון לטוקיו 2020". רגב בירכה גם את המאמנות האישיות של אשרם, איילת ולילנה.



שתי מדליות זהב (עמית שיסל, מינסק, באדיבות הוועד האולימפי בישראל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי