בדמינטון במשחקי אירופה: מישה זילברמן עלה לרבע הגמר

מישה זילברמן
מישה זילברמן | עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל

הישראלי המדורג 42 בעולם ובמקום החמישי בתחרות במינסק, ניצח 0:2 את קראוסז. ביום שישי הוא יתמודד ברבע הגמר מול ההולנדי מארק קאליאו המדורג במקום השלושים. אנדריי מדבדב ואופיר נצר העפילו לגמר תרגיל הקפיצות

(גודל טקסט)

לאחר שלושה ניצחונות בשלושה משחקים בשלב הבתים, המשיך היום שחקן הבדמינטון הישראלי מישה זילברמן להציג היום (חמישי) יכולת נהדרת כשעלה לרבע הגמר לאחר שגבר 0:2 על גרגרלי קראוסז ההונגרי.

זילברמן, המדורג 42 בעולם, ניצח במערכה הראשונה 21:23 ובמערכה השנייה ניצח 16:21 בדרך ל-0:2 במשחק. זאת תהיה הפעם הראשונה של זילברמן במעמד רבע הגמר, אחרי שבמשחקים הקודמים בבאקו, הוא הודח בשמינית הגמר. ביום שישי הוא יתמודד ברבע הגמר מול ההולנדי מארק קאליאו המדורג במקום השלושים

הקלעית טל אנגלר, לא הצליחה לעלות לגמר המשחקים האירופיים במינסק שבבלארוס. היא סיימה את התחרות ברובה למרחק 50 מטר בשלושה מצבים במקום ה-21 מבין 39 קלעיות. אנגלר הנמצאת בתקופה מצוינת, תמשיך להתחרות במטרה להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.


אנגלר. לא עלתה לגמר (עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל)

נבחרת ההתעמלות פתחה את השתתפותה במשחקים בחלק מהמכשירים בהם נערכו המוקדמות. אנדריי מדבדב פתח את היום שלו בתרגיל הקפיצות. כזכור, באפריל זכה בתרגיל זה במדליית כסף באליפות אירופה. הוא ביצע את התרגיל פעמיים (14.633 ו-14.470) וסיים במקום השלישי. אופיר נצר העפילה לגמר מהמקום השישי עם 13.483 נקודות במכשיר הקפיצות.

בתרגיל הקרקע השתתפו אלכס שטילוב שקיבל ציון של 13.100 נקודות וארטיום דולגופיאט שאכזב עם 13.866 נקודות. השניים המשיכו אל מכשיר סוס הסמוכות כאשר שטילוב קבע 13.400 נקודות ודולגופיאט 13.900 נקודות. שניהם לא הצליחו להעפיל לגמר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי