ישראל תארח את אליפות העולם בכדורמים לנשים עד גיל 18

נבחרת ישראל בכדורמים
נבחרת ישראל בכדורמים | איגוד הכדורמים

הטורניר יתקיים בשנה הבאה, כשמיקומו טרם נקבע. מדינת ישראל מעולם לא אירחה אליפות עולם של ענף קבוצתי אולימפי, וזה יהיה אירוע חסר תקדים עבור הספורט בישראל. יו"ר איגוד הכדורמים: "המון עבודה מאתגרת לפנינו"

(גודל טקסט)

ישראל זכתה היום (רביעי) באירוח אליפות העולם בכדורמים נשים עד גיל 18, מה שיהיה אירוע חסר תקדים בספורט הישראלי שמעולם לא אירח אליפות עולם של ענף קבוצתי אולימפי, אלא לכל היותר אליפויות אירופה. הטורניר יתקיים בשנה הבאה, ומיקומו עדיין לא נבחר. האפשרויות הן העיר חיפה או הבריכה האולימפית שבמכון וינגייט.

ההתאחדות העולמית בחרה בישראל לאחר עבודת הכנה מאומצת של איגוד הכדורמים בשנה האחרונה, אולם כל זה לא היה קורה אלמלא ההצלחה של פרויקט כדורמים הנשים המשותף למשרד הספורט, הוועד האולימפי ואתנה, שבמסגרתו סיימה נבחרת הנשים במקום 10 באליפות אירופה ובמקום 7 באליפות אירופה עד גיל 19.

רויטל גלוסקא כהן, יו"ר איגוד הכדורמים: "ההתרגשות עצומה עבור הכדורמים הישראלי וכל הספורט בישראל. המון עבודה מאתגרת לפנינו אבל אנחנו כבר רגילות לאתגרים מרתקים בשנים האחרונות ולעמידה בהם. הבחירה בישראל כמארחת של אליפות עולם היא עוד הוכחה כי פרויקט פריז 2024 צועד בדרך הנכונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי