פעם נוספת: דיאנה ויסמן שברה את השיא הישראלי ב-100 מטר

דיאנה ויסמן
דיאנה ויסמן | דני מרון

שמונה ימים אחרי ששברה את שיאה הלאומי, האצנית עשתה זאת שוב לאחר שקבעה 11.27 שניות באליפות ישראל: "אין כמו להתחרות בבית". למרות זאת, היא לא הצליחה להשיג את הקריטריון לאליפות העולם בדוחא

(גודל טקסט)

דיאנה ויסמן עושה זאת שוב. האישה המהירה במדינה שברה את השיא הלאומי באליפות ישראל בריצת 100 מטרים בפעם השנייה בשמונה ימים והעמידה אותו על 11.27 שניות. למעשה, זאת הפעם השלישית בחודש ויומיים שהיא עושה זאת. ויסמן קבעה בחצי הגמר 11.32 שניות כאשר היא שולטת לבדה במסלול. משום שאין מי שתמשוך אותה קדימה, היה נדמה שלא תצליח לשפר את שיאה, אך ויסמן הראתה שהיא נמצאת בכושר אדיר ושיפרה בחמש מאיות את התוצאה בגמר.

"אני אוהבת מאוד את הקהל הזה, את הקהל הביתי. אין כמו להתחרות בבית, במיוחד באליפות ישראל. התחרות הכי גדולה שיש בארץ. הקהל, האנשים שבאים אליי לפני ושולחים לי הודעות באינסטגרם ובפייסבוק – אנחנו באים לראות אותך אנחנו באים לעודד אותך, זה נותן לי את הכי הרבה 'פייט' להביא שיאים חדשים", סיפרה האצנית תוך כדי שהיא מנגבת זיעה ממצחה והגיבה על כך: "מאוד חם, הלחות מאוד גבוהה וזה מאוד משפיע. אני מזיעה, רצית בריצה וכולי מים ובקושי אני ורואה משהו – אבל אין מה לעשות, הכל לוקחים בכיף ובהנאה. התנאים פה לכולם ככה".

לוויסמן חסרות שלוש מאיות כדי להבטיח את הקריטריון לאליפות העולם והיא תצא השבוע לאליפות אירופה לאומות בקרואטיה עם נבחרת השליחות כאשר המטרה היא לשפר את השיא בריצת 4*100 ועל הדרך, לדבריה, לשפר את השיא האישי שלה.


עוד שיא ישראלי לדיאנה ויסמן (דני מרון)

מי שכן קבעה קריטריון לאליפות העולם בדוחא, שתיערך בסוף ספטמבר, היא אדווה כהן. האתלטית קבעה 9:38.01 דקות בריצת 3,000 מכשולים בתחרות בפינלנד ובכך הצטרפה לנבחרת.

זוכי היום הראשון באליפות ישראל:
קפיצה לגובה נשים – חנין נאסר קפצה לגובה של 1.83 מטרים ושברה את שיאה האישי.
קפיצה במוט נשים – נעמה ברנשטיין קבעה 4.05 מטרים.
קפיצה משולשת לנשים – 13.95 מטרים.
יידוי פטיש נשים – מרגריטה בלו 61.35 מטרים.
1,500 מטרים נשים – סלאמוויט באיולי 4:14.07 דקות.
ריצת 100 מטרים גברים – אמרי פרסיאדו 10.52 שניות.
110 משוכות גברים – מאור סגד ודור חיין 14.53 שניות.
400 מטרים גברים – דונלנד סנפורד 47.22 שניות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי