מיננקו זכתה באליפות ישראל, אך נפצעה במהלך הנחיתה

חנה מיננקו
חנה מיננקו | אודי ציטיאט

הקופצת לרחוק קבעה תוצאה של 6.28, אולם לאחר הקפיצה פונתה לבית החולים, על פי הצילום מדובר בנקע. ויסמן ויתרה על ריצת 200 מטר בשל רגישות בשרירים, לנסקי ניצלה את היעדרה וסיימה במקום הראשון

(גודל טקסט)

יומה השני של אליפות ישראל באתלטיקה סיפק דרמה ולא בגלל תוצאה איכותית כזו או אחרת שנרשמה, אלא בגלל פציעתה של האתלטית הבכירה חנה קנייזבה-מיננקו. הקופצת המשולשת לקחה חלק היום בקפיצה לרוחק ואף הוכתרה כאלופת ישראל (6.28 מטרים), רק שבמהלך הקפיצה האחרונה היא נחתה לא טוב על כף הרגל.

מיננקו מיררה בבכי תוך כדי שהצוות הרפואי שבאצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף מעניק לה טיפול ראשוני כדוגמת קרח וחנקן נוזלי תחילה, אבל הקרסול של הקופצת התנפח והיא פונתה לבית החולים איכילוב, על פי הצילום אין שברים ולכן מדובר בנקע, בימים הקרובים לפי אופי ההתאוששות יוכלו לדעת בכמה זמן מדובר. מיננקו קבעה את הקריטריון לאליפות העולם בדוחא שתיערך בסוף ספטמבר וכרגע יש סימן שאלה סביב השתתפותה.


חנה מיננקו קבעה את הקריטריון לאליפות העולם, אך קיים סימן שאלה סביב השתתפותה (אודי ציטיאט)

חזרה לתחרות. אחרי השיא של דיאנה ויסמן בריצת 100 מטרים אתמול, הייתה אמורה האצנית לרוץ את המרחק הכפול, אבל הבוקר חשה רגישות בשרירי הרגליים בשל עומס התחרויות שעברה ושצפויות לה, כדוגמת אליפות אירופה לאומות שתיערך באוגוסט בקרואטיה.

היא ביקשה מראשי האיגוד לא להתחרות והבקשה נענתה. בהיעדרה ניצחה את הריצה אולגה לנסקי שחוזרת כשנה אחרי לידת בנה. היא רצה בזמן של 23.87 שניות. אצל הגברים זכה, כצפוי, אמרי פרסיאדו בזמן של 21.11 שניות והשלים דאבל זהב על שתי הריצות.

אלופי ישראל נוספים
ריצת 400 משוכות לגברים- מאור סגד 50.88 שניות.
קפיצה במוט לגברים- לב סקוריש 5 מטרים.
קפיצה לגובה לגברים- צור ליברמן 2.10 מטרים.
זריקת דיסקוס לגברים- שיר אדר 54.87 מטרים.
קפיצה לרוחק לגברים- תום יעקובוב 7.30 מטרים.
זריקת דיסקוס לנשים- אסטל ולאנו 53.27 מטרים.
ריצת 5000 מטרים גברים- טדסה גטהון 14:06.91 דקות.
ריצת 400 משוכות נשים- נועה לוי 1:01.53 דקות.
ריצת 800 מטרים לנשים- שני לנדן 2:03.96 דקות.
ריצת 800 מטרים לגברים- נצו דוד טאייצ'או 1:49.96 דקות.
הטלת כידון נשים- מרגריטה דורוז'ון 48.63 מטרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי