מדליית זהב לאדיסו גואדיה ב-3000 מ' במשחקים האולימפיים בבאקו

גואדיה
גואדיה | הוועד האולימפי בישראל

האתלט הישראלי ניצח בזמן של 8:35.04 דקות. הג'ודאים יפתח בדש ורוי סיוון סיימו במקום החמישי, כשנוצחו בקרבות על הארד. בקי פוזדנר סיימה במקום השישי בגמר המשחה ל-800 מטרים

(גודל טקסט)
האתלט אדיסו גואדיה, שהוביל את משלחת ישראל למשחקים האולימפיים האירופאים לנוער בבאקו , כנושא דגל ישראל בטקס הפתיחה, זכה הערב (שישי) במדליית הזהב בריצה ל-3000 מטרים בזמן של 8:35.04 דקות.


שני גו'דאים, יפתח בדש במשקל עד 81 ק"ג ורוי סיוון במשקל עד 90 ק"ג סיימו היום במשחקים בבאקו במקום החמישי, אחרי שנוצחו בקרבות על מדליית הארד. בדש נוצח בוואזרי בקרב על הארד בידי יריב אזרי אחרי שבמהלך היום ניצח באיפון בשלושה קרבות. סיוון נוצח בקרב על הארד בידי יריב מגיאורגיה אחרי שבמהלך היום ניצח באיפון בשני הקרבות הראשונים שלו, הפסיד ברבע הגמר ליריב מאיטליה, ניצח בשני קרבות בבית התנחומים ונעצר בקרב על המדליה. ייבגני שמיצ'לין (מעל 90 ק"ג) נוצח בקרב הראשון שלו בידי ג'ודאי מיוון.


בשחייה, בקי פוזדנר סיימה במקום השישי בגמר המשחה ל-800 מטרים בזמן של 8:51.89 דקות שיא חדש לגילאי 15 עם שיפור של שניה ו-7 מאיות לשיא הקודם שנקבע על ידי האולימפית עדי ביכמן ב-1998. דניאל יוסיפוב סיים במקום השמיני בגמר המשחה ל-100 מטרים חזה עם שיא גילאים חדש, 1:04.95 דקות.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי