אליפות אירופה לאומות: שיא ישראלי בריצת 100X4 מטרים לנשים

אילנה דורפמן, אולגה לנסקי, אירנה וייסמן, דיאנה וייסמן, גל קדמון, ג'ומאן ג'ובראן
אילנה דורפמן, אולגה לנסקי, אירנה וייסמן, דיאנה וייסמן, גל קדמון, ג'ומאן ג'ובראן | איגוד האתלטיקה

היום הראשון של התחרויות בקרואטיה הסתיים בהצלחה רבה. גל קדמון, דיאנה ויסמן, אולגה לנסקי ואילנה דורפמן קבעו 44.85 שניות ושיפרו את השיא הקודם בשלושים מאיות בדיוק

(גודל טקסט)
היום הראשון של אליפות אירופה לאומות דרג ב' בקרואטיה, בו לוקחת חלק הנבחרת הישראלית המונה 46 ספורטאים, הסתיים בהצלחה רבה. כזכור, על הנבחרת לסיים בין שמונה הראשונות כדי לשמור על המקום בדרג, כאשר אלה שמסיימות בשלושת המקומות האחרונים, נושרות לדרג ג'. סיפור היום מגיע עם שיא חדש בריצת השליחות 100X4 מטרים לנשים.


גל קדמון (אתלטי הנגב), דיאנה ויסמן (מכבי הישגים ראשון לציון), אולגה לנסקי (לידר ירושלים) ואילנה דורפמן (הפועל חולון) תחת המאמנת אירנה ויסמן, קבעו 44.85 שניות ובכך שיפרו את השיא הקודם בשלושים מאיות בדיוק. הן סיימו במקום השלישי הכללי.


באותו מקום סיימה גם דיאנה ויסמן בריצת 100 מטרים. האצנית, שהייתה קרובה באליפות ישראל לקבוע קריטריון לאליפות העולם בדוחא שתיערך בספטמבר, קיוותה לצמצם את שלוש המאיות שהיו חסרות לה הודות לתקופת הכושר הטובה בה היא נמצאת. כזכור, באליפות ישראל שברה את שיאה שוב והעמידה אותו על 11.27 שניות כאשר הקריטריון עוד על 11.24 שניות. לצערה, היא נפלה על גמר חלש בו הרוח הייתה חזקה (כ-1.9) וסיימה בזמן של 11.64 שניות, 40 מאיות רחוק מהקריטריון לדוחא וכ-37 מאיות לאט יותר מהשיא שלה. בתום היום הראשון מתוך שניים, מדורגת הנבחרת הישראלית במקום הרביעי עם 161.5 נקודות, כ-20.5 נקודות מעל המקום השמיני.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי