יבגניה טייטלבאום התקבלה לעבוד בוועד האולימפי הבינלאומי

לימור מזרחי, יבגניה טייטלבאום, לימור גזית, גילי לוסטיג
לימור מזרחי, יבגניה טייטלבאום, לימור גזית, גילי לוסטיג | באדיבות הוועד האולימפי בישראל

מי שייצגה את המדינה בשחייה אמנותית בריו 2016, תהיה החל מספטמבר אחראית לסייע למנהלים במחקר ומידע ובבניית תוכנית ספורט ולמעשה הפכה לספורטאית האולימפית הראשונה מישראל שתעבוד בלוזאן

(גודל טקסט)

יבגניה טייטלבאום, שייצגה את ישראל בדואט האולימפי בשחייה אמנותית במשחקים האולימפיים בריו 2016 יחד עם אנסטסיה גלושקוב לבנטל, היא הספורטאית האולימפית הראשונה מישראל שהתקבלה לעבוד בוועד האולימפי הבינלאומי בלוזאן.

במסגרת תכנית היום שאחרי של הוועד האולימפי בישראל ובסיועו של ד"ר אורי שפר, בעבר ראש מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט, התקבלה טייטלבאום ללימודי תואר שני בתחום האתיקה של הספורט, במסגרת פרויקט של האיחוד האירופי וסיימה את הלימודים שנמשכו שנתיים בהצלחה רבה. טייטלבאום, שתחל את עבודתה בלוזאן ב-1 בספטמבר, תסייע למנהלים במחקר ומידע ובבניית תכניות הספורט באירועים של הוועד האולימפי הבינלאומי והוועדות המארגנות של האירועים, בינהם המשחקים האולימפיים לנוער בדאקר 2022 ובמשחקי הקיץ האולימפיים שיהיו בפאריס ב-2024. טייטלבאום תעבוד לצדו של האיטלקי ניקולו קאמפריאני – שלוש פעמים אלוף אולימפי בקליעה.

טייטלבאום הגיעה הבוקר (ראשון) לביקור קצר במשרדי הוועד האולימפי בישראל, במהלכו פגשה את גילי לוסטיג המנכ"ל ואת מנהלות תכנית היום שאחרי של הוועד האולימפי בישראל לימור מזרחי ולימור גזית אמרה:."מיד לאחר שסיימתי את הופעתי במשחקים האולימפיים בריו 2016 סימנתי לעצמי את המטרה הבאה. החלום שלי היה לעבוד בוועד האולימפי הבינלאומי. ב-2013 סיימתי את לימודי התואר הראשון בניהול ספורט והשאיפה שלי היתה להגיע למקום הכי הכי גבוה, הוועד האולימפי הבינלאומי. זוהי הזדמנות מצוינת שלי לתרום מהניסיון שלי כספורטאית על ולסייע לקידום הספורט האולימפי. תודה לוועד האולימפי בישראל שסייע לי בהגשמת החלום" .

לימור מזרחי, מנהלת תכנית היום שאחרי בוועד האולימפי בישראל אמרה: "הוועד האולימפי בישראל שם לו למטרה לסייע וללוות ספורטאים במעבר מהקריירה הספורטיבית לקריירה האזרחית. אנו עושים מאמצים רבים לשילוב ספורטאים בעבודה בחברות שונות בארץ ובעולם. יבגנייה טייטלבאום מוכיחה שמצוינות בספורט מסייעת גם מחוצה לו. אני שמחה וגאה שהיא השתלבה בארגון הספורט הגדול בעולם-הוועד האולימפי הבינלאומי ומאחלת לה הצלחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי