אליפות ישראל: ליהיא רז סיימה ראשונה, אופיר נצר נפצעה

ליהיא רז, אנדי טוריסקי
ליהיא רז, אנדי טוריסקי | אדיבות איגוד ההתעמלות

המתעמלת מגוונים רמה"ש זכתה בזהב בקרב רב, מקבילים ובקרקע וגם מדליית הכסף בקפיצות, טוריסקי סיימה שנייה, נצר נחתה בצורה לא טובה ורק לאחר בדיקות MRI תיקבע חומרת הפציעה

(גודל טקסט)

אליפות ישראל בהתעמלות מכשירים נערכת בסוף השבוע בהדר יוסף, והיום (שישי) פתחו הנשים את התחרות. השם הבולט בענף הוא שמה של המתעמלת אופיר נצר, אך היא נפצעה במהלך אחת מהקפיצות בהן השתתפה. המתעמלת הבכירה, שסבלה פעמיים מקרע ברצועה באחת מברכיה, נפצעה הפעם בברך השנייה. הלילה היא תעבור בדיקת MRI שתעריך את חומרת פציעתה, שכאמור המתעמלת מייחלת להשתתף באליפות העולם שתיערך באוקטובר בגרמניה ממנה תוכל להעפיל למשחקים אולימפיים ראשונים.

בהעדרה, בקרב רב זכתה במקום הראשון ליהיא רז (מגוונים רמה"ש) עם סך של 46.350 נקודות. רז גרפה גם את מדליית הזהב במקבילים ובקרקע ומדליית הכסף בקפיצות. במקום השני בקרב-רב זכתה אנדי טוריסקי (מגוונים רמה"ש) עם 46.150 נקודות. טוריסקי זכתה גם במדליית הכסף במקבילים ובקורה ובמדליית הארד בקפיצות.

במקום השלישי זכתה גאיה גלעדי (ע.ל.ה רעננה) עם 45.9 נק'. גלעדי זכתה גם במדליית הזהב בקפיצות ובקורה ובמדליית הכסף בקרקע. במקום הרביעי בקרב-רב זכתה מיתר לביא (הפועל ת"א) שסיימה גם עם מדליות הארד במקבילים, בקורה ובקרקע. חמישית בקרב-רב – ליהי לאמש (הפועל ת"א) ושישית – גיא כהן (ע.ל.ה רעננה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי