קיאקים: ברקוביץ שביעית בחצי הגמר, הלוי העפיל לגמר ב'

פסקל ברקוביץ'
פסקל ברקוביץ' | ברק לופן

פראלימפים: הישראלית מבית הלוחם ת"א התחרתה באליפות העולם המתקיימת בהונגריה והיא מדורגת במקום ה-13 בעולם, הישראלי מבית הלוחם חיפה, סיים שישי בחצי הגמר

(גודל טקסט)

פראלימפים: פסקל ברקוביץ מבית הלוחם תל אביב סיימה היום (חמישי) את מקצה חצי הגמר באליפות העולם בקיאקים המתקיימת בהונגריה במקום השביעי, והיא מדורגת במקום ה-13 בעולם. התוצאה שהשיגה בחצי גמר ה-200 מטרים הייתה 57.41 שניות. 

מאמנה, ברק לופן, אמר: "פסקל נמצאת בעמדה מצוינת לקביעת הקריטריון לטוקיו 2020. היא עשתה היום תוצאה טובה מאוד, תוצאה שממקמת אותה במקום ה11 הכללי. תנאי מזג האוויר באתר התחרות היו לא קלים, ובכלל רמת התחרות בקטגוריה שלה עלתה מאוד בשנתיים האחרונות, ולמרות זאת, אנחנו נמצאים בעמדה מצוינת לקבוע את הקריטריון למשחקים הפראלימפים". 

המתמודד השני באליפות העולם הוא רון הלוי מבית הלוחם חיפה.רון העפיל לגמר ב', לאחר שעבר בחצי הגמר את 200 המטרים בזמן של 44.48 שניות וסיים במקום השישי, תוך שהוא מקדים את המתמודדים מאיראן ומאלג'יר. הגמר יתקיים בשבת. מאמנו של הלוי הוא רועי לב.רק ששת הזוכים במקומות הראשונים (אחד מכל מדינה), ישיגו כבר באליפות זו את הקריטריון לטוקיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי