מדליית כסף לקטי ספיצ'קוב בגביע העולמי באתר האולימפי‎

קטי ספיצ'קוב, פייר לוקט
קטי ספיצ'קוב, פייר לוקט | איגוד השייט

הגולשת עלתה על פודיום נוסף תוך עשרה ימים, הפעם בתחרות הגביע העולמי הנערכת באנושימה, באתר שיארח את המשחקים האולימפיים ב-2020. סיימה שלישית בשיוט המדליות ושמרה על המקום השני

(גודל טקסט)

מדליה שנייה בתוך שבועיים לגולשת קטי ספיצ'קוב באתר האולימפי של טוקיו 2020 – והפעם בתחרות הגביע העולמי. הבוקר (שבת) באנושימה סיימה ספיצ'קוב בת ה-20 מהפועל אילת במקום הרביעי בשיוט המדליות של תחרות סבב הגביע העולמי בשייט ונותרה במקום השני הכללי עם סיום התחרות.

ספיצ'קוב, שסיימה שלישית בתחרות הפרה אולימפית באותו אתר לפני שבועיים, הקדימה הבוקר ביפן גם את מנצחת שתי התחרויות הללו, לו יונגשו הסינית, שגלשה אל המקום השמיני בשיוט המדליות, וגם את האלופה האולימפית שרלין פיקון הצרפתיה, שגלשה אל המקום השביעי ודורגה שישית בסיום. זופיה קלפקה הפולניה זכתה במדליית הארד לאחר שסיימה שניה בשיוט המדליות בו ניצחה הסינית פיינה צ'ן מסין, שסיימה רביעית.

עם זאת יש לזכור כי טרם הוכרע המאבק על הכרטיס הבודד של ישראל במשחקים האולימפיים ולפנינו עדיין אליפויות העולם של 2019 ו-2020 בהן תיאבק ספיצ'קוב על מקומה בטוקיו 2020 מול חברותיה לנבחרת, נוי דריהן, מאיה מוריס ונגה גלר.


ספיצ'קוב הבוקר על הפודיום (איגוד השייט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי