שלושה ספורטאים מנבחרת ישראל לנוער בעשירייה הראשונה בעולם

גבע לוין
גבע לוין | איגוד הטיפוס הישראלי

בולדרינג: יואב אריאל (8), גביע לוין (10) ואייל כרם (10) סיימו טורניר מוצלח באיטליה. המאמן הרנן ווסרמן סיכם: "מאושרים שחברי הנבחרת מהווים השראה עבור צעירים רבים כל כך"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל לנוער בטיפוס מסכמת אליפות עולם מוצלחת, כאשר יואב אריאלי וגבע לווין סיימו במקומות השמיני והעשירי באליפות הבולדרינג לגברים (Youth A) ואיילה כרם סיימה במקום 10 גם כן, בנשים (Juniors). אליפות העולם לנוער בטיפוס הסתיימה בסוף השבוע בארקו, איטליה.

הרנן ווסרמן, המאמן המלווה את המשלחת, סיכם: "ההצלחה באליפות הזו מגיעה לאחר שנים של שיפור מתמיד בהישגי הנבחרת. ישראל מצליחה שוב ושוב לשלוח נבחרות המתברגות במקומות גבוהים בתחרויות בינ"ל. אנחנו מאושרים שחברי הנבחרת מהווים השראה עבור צעירים רבים כל כך, המגלים את ספורט הטיפוס בשנים האחרונות".

הניקוד בבולדרינג נקבע על פי ארבעה מסלולי חצאי הגמר, כאשר הוא משקלל את כמות הניסיונות שנדרשו לכל מטפס על מנת להשיג טופ (סיום מסלול) או זון (הגעה לאחיזת הבונוס). במהלך חצי הגמר התברג יואב אריאלי במקום השני הכללי, כאשר הוא משיג שני טופים ושני זונים. בהמשך התחרות הוא נדחק למקום השמיני עקב הגעה של מטפסים לתוצאה זהה במספר ניסיונות קטן יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי