ישראל הביסה את גרמניה והבטיחה את מקומה בטופ 10 באירופה

נבחרת הכדורמים עד גיל 17
נבחרת הכדורמים עד גיל 17 | איגוד הכדורמים

חניכותיה של שונית סטרוגו הכניעו 8:16 את גרמניה באליפות אירופה עד גיל 17 בכדורמים ויוכלו לסיים במקום התשיעי אם יגברו גם על הונגריה. מרים בוגצ'נקו כיכבה עם שבעה שערים

(גודל טקסט)

ניצחון גדול לנבחרת כדורמים הנשים עד גיל 17 על גרמניה באליפות אירופה, הבטיח סופית כי ישראל תסיים בפעם השניה ברציפות בטופ 10 של היבשת. חניכותיה של המאמנת שונית סטרוגו ניצחו הבוקר (חמישי) ביוון 8:16 את גרמניה עם שביעיית שערים של מרים בוגצ'נקו, שלישייה של יהב פרקש, צמדים של מאי רגב ועלמה יעקובי ושערים של דר מנקרמן ונועה ססובר.

המשחק היה במסגרת משחקי הדרוג על מקומות 9-12 בעיר וולוס, כאשר ישראל היממה את גרמניה בפתיחה עם ניצחון 1-4 ברבע הראשון וברחה עם ניצחון 1-5 ברבע השני. ברבע השלישי חזרו הגרמניות עם ניצחון 4-5, והרבע האחרון הסתיים בתיקו 2-2. מחר (שישי שעה 20.00) תנסה ישראל לשפר את המיקום הסופי לעומת הטורניר האחרון מלפני שנתיים בו סיימה עשירית, במשחק על המקום התשיעי מול הונגריה.

הנבחרת עד גיל 17 פועלת במסגרת הפרוייקט הלאומי לכדורמים נשים, פריז 2024, בתמיכת משרד הספורט, הוועד האולימפי, אתנה ואיגוד הכדורמים, על מנת להעפיל אל המשחקים האולימפיים. העוזר של שונית סטרוגו במשימה ביוון הוא לא אחר מאשר המאמן הראשי של הבוגרות והמנהל המקצועי של כדורמים הנשים באיגוד, דימיטריס מברוטאס היווני.

יושבת ראש איגוד הכדורמים וחברת הנהלת הוועד האולימפי רויטל גלוסקא כהן: "הצעירות שלנו הרשימו בניצחונות על גרמניה וצ'כיה בטורניר והראו כי יש המשכיות להצלחות. אנחנו בטופ 10 של אירופה בכל הגילאים וזה הפך להרגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי