גביע האתגר בפריז: מתעמלי ישראל העפילו לחמישה גמרים

ארטיום דולגופיאט
ארטיום דולגופיאט | Gettyimages

20 יום לפתיחת אליפות העולם בהתעמלות מכשירים בגרמניה, ממשיכה נבחרת ישראל בהכנותיה. מיאקינין ושטילוב עלו לגמר תרגיל המתח, דולגופיאט העפיל לשלושה גמרים במכשירים האחרים

(גודל טקסט)
20 ימים לפתיחת אליפות העולם בהתעמלות מכשירים בשטוטגרט, גרמניה, ממשיכה נבחרת ישראל גברים להתכונן לתחרות הגדולה של השנה. אחרי שבשבוע שעבר זכו המתעמלים בשתי מדליות (מדליית זהב של ארטיום דולגופיאט ומדליית ארד של אלכס מיאקינין) בגביע האתגר בהונגריה, מתחרה כעת הנבחרת בגביע האתגר בפריז. בתום היום הראשון הערב (שבת), הצליחו המתעמלים להעפיל לחמישה גמרים, שיערכו מחר.


בתרגיל המתח העפילו מיאקינין ואלכס שטילוב. מיקאנין דורג במקום השני הכללי עם ציון של 14.14 נקודות בעוד שטילוב, שינסה להעפיל למשחקים אולימפיים בפעם הרביעית ברציפות, עשה זאת באותו התרגיל עם 13.950 נקודות וסיים במקום השישי הכללי.


ארטיום דולגופיאט, המתעמל הבכיר במשלחת, העפיל לשלושה גמרים במכשירים האחרים. בתרגיל הקרקע, החזק שלו, בו כזכור זכה במדליית כסף באליפות העולם ב2017, עשה זאת כשהוא מדורג במקום השני עם 15.00 נקודות. בתרגיל הקפיצות סיים עם ממוצע של 14.150 נקודות ומקום רביעי. על התרגיל בסוס הסמוכות קיבל המתעמל ציון של 14.150 נקודות ומקום שמיני.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי