מדליית כסף היסטורית לנבחרת ישראל באליפות העולם

נבחרת ההתעמלות האמנותית
נבחרת ההתעמלות האמנותית | איגוד ההתעמלות בישראל

המתעמלות האמנותיות לינוי אשרם, ניקול זליקמן, ניקול וורונקוב ויוליאנה טלגין רשמו הישג היסטורי כשסיימו במקום השני באזרבייג'אן. שתי המתעמלות הבכירות גם התחרו בגמר תרגיל האלות, בו אשרם זכתה בכסף

(גודל טקסט)

אליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו אמנם נכנסה היום (חמישי) לרגעי האמת עבור לינוי אשרם – אבל רגע היסטורי היה גם עבור הנבחרת הישראלית, שלראשונה זכתה לעלות על הפודיום כשזכתה במדליית הכסף בתרגיל הקבוצתי.

בסוף ארבעה ימי מוקדמות בתחרות האישית, הנבחרת הישראלית שכוללת את לינוי אשרם, ניקול ליקמן, יוליאנה טלגין וניקול וורונקוב סיימה את אליפות העולם כשהיא במקום השני הכללי עם סך של 174.750 נקודות, משמע שרק נבחרת רוסיה הצליחה להקדים אותה ולזכות בזהב. נציין כי מדובר במדליה קבוצתית שמוענקת רק באליפות העולם ולא במשחקים האולימפיים, אולם מדובר בהצהרת כוונות נוספת מהמתעלמות לאור העובדה שהניקוד המשוכלל מושפע מהישגיהן.


מאיגוד ההתעמלות
נמסר: "אנחנו מאוד גאים על ההישג ההיסטורי של המשלחת האישית! מדובר בתחרות החשובה ביותר לקראת טוקיו, תחרות קשה ביותר מבחינה פיסית ומנטלית והמתעמלות מפגינות יכולות מצוינות לאורך כל הדרך. עינינו נשואות לגמר הקרב רב שיתקיים מחר שבו המטרה העיקרית שלנו היא להשיג שני כרטיסים לטוקיו!".


זליקמן ואשרם. עוד הישג בראשותן (איגוד ההתעמלות)

אשרם (הפועל ראשל"צ) מתאמנת תחת איילת זוסמן ולנה קופילנקו, כאשר זליקמן ו-וורונקוב וטלגין (מכבי ת"א) מתעמלות תחת אלה סמופלוב. בתחרות האישית שפטה נטלי מלכה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי