שתי מדליות כסף ללינוי אשרם באליפות העולם, באלות ובסרט

לינוי אשרם
לינוי אשרם | עמית שיסל, מינסק באדיבות הוועד האולימפי בישראל

המתעמלת הישראלית ממשיכה בתחרות המוצלחת שלה, ורגע לפני גמר הקרב רב סיימה במקום השני בשני גמרים נוספים, עםתוצאות של 23.300 ו-23.750. ניקול זליקמן סיימה במקום השביעי בתרגיל האלות

(גודל טקסט)

השבוע המדהים של לינוי אשרם נמשך. המתעמלת הישראלית הוסיפה שתי מדליות לשתיים שיש לה, הערב (חמישי) באליפות העולם בבאקו. אחרי שעשתה זאת במכשירי החישוק (כסף) והכדור (ארד), זכתה אשרם במדליית כסף במכשירי האלות והסרט.

אשרם, חניכתן של איילת זוסמן ולנה קופילנקו, הציגה תרגיל שהלהיט את הקהל וזכתה עליו לציון של 23.300 נקודות. אשרם הייתה מדורגת ראשונה עד שלמשטח עלתה דינה אברינה הרוסיה שזכתה בזהב עם 23.800 נקודות. את הפודיום עם הארד השלימה ולדה ניקולצ'נקו מאוקראינה כשקיבלה 22.350 נקודות. ניקול זליקמן, חניכתה של אלה סמופלוב, שהתחרתה גם היא בגמר האלות, השיגה ציון של 20.850 נקודות וסיימה שביעית בגמר.

אחרי מדליית הכסף בתרגיל האלות המשיכה אשרם לגמר תרגיל הסרט. היא זכתה במדליית הכסף ובכך השלימה סרייה של ארבע מדליות אישיות (3 מכסף 1 מארד) ואחת מכסף קבוצתית.

אשרם עלתה למשטח במטרה לזכות בזהב ראשון, אלא שבמהלך התרגיל שמטה את הסרט פעם אחת, מה שפגע בציון שלה וככל הנראה בזכייה בזהב ועמידה בראש הפודיום. היא קיבלה על התרגיל ציון של 20.750 נקודות, אחרי דינה אברינה מרוסיה שקיבלה 21.800 נקודות. אקטרינה סלזנייבה, גם היא מרוסיה, סיימה שלישית עם 20.650 נקודות וסגרה את הפודיום.

בנוגע לקרב רב עצמו, אשרם וזליקמן הבטיחו השתתפות בו כאשר אשרם מדורגת שנייה עם 68.400 נקודות וזליקמן חמישית עם 64.950 נקודות. כזכור, 16 המתעמלות הטובות מתוך 22 המשתתפות יזכו בכרטיס למשחקים האולימפיים בטוקיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי