נבחרת ההתעמלות סיימה במקומות הרביעי והשישי באליפות העולם

נבחרת ההתעמלות האומנותית
נבחרת ההתעמלות האמנותית | איגוד ההתעמלות

המתעמלות, בהנהגתה של המאמנת אירה ויגדורצ'יק, השתתפו בגמרים בתרגילי הכדורים והתרגיל המשולב של מכשירי האלות והחישוקים, וסגרו הופעה מעולה בבאקו. איגוד ההתעמלות: "אנחנו מאוד גאים"

(גודל טקסט)

אחרי שקבעה את הקריטריון אתמול (שבת) למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 ועמדה במטרה שהציבה לעצמה, המשיכה נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית היום באליפות העולם בבאקו את שני הגמרים אליהם העפילה: תרגיל הכדורים והתרגיל המשולב של מכשירי האלות והחישוקים.

הנבחרת, המורכבת משי בן רובי, בר שפוצ'ניקוב, אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, קארין וקסמן, נטלי רייץ וליזי אלעד, סיימה במקום הרביעי בתרגיל הכדורים עם ציון של 26.950 נקודות. במקום הראשון זכתה יפן עם 29.550 נקודות, בולגריה סיימה כסגנית עם 29.350 נקודות ולמקום השלישי הגיעה רוסיה עם 28.150 נקודות. בגמר התרגיל המעורב קיבלה הנבחרת שמתאמנת תחת אירה ויגדורצ'יק ציון של 26.500 נקודות וסיימה במקום השישי. בגמר זה זכתה רוסיה עם 29.450 נקודות, אחריה יפן עם 29.400 נקודות ובמדליית הארד זכתה איטליה עם 29.200 נקודות.

מאיגוד ההתעמלות נמסר: "אנחנו מאוד גאים בהישגי הנבחרת הקבוצתית. הנבחרת, בראש ובראשונה, השיגה את הכרטיס לטוקיו וזו היתה מטרת העל שלנו בתחרות זו עבורן! גם בגמרים ביצעו מתעמלות הנבחרת תרגילים מצוינים ובכך סיכמו תחרות טובה ויציבה, בה הציגו שיפור משמעותי לעומת אליפות העולם 2018. כל זאת הודות לעבודה קשה של המתעמלות, תחת שרביטה של המאמנת הראשית אירה ויגדורצ'יק והמאמנות רחלי ויגדורצ'יק פייגה ונועה קדוש".  

נבחרת ההתעמלות. הישג מכובד באליפות העולם (איגוד ההתעמלות)
נבחרת ההתעמלות. הישג מכובד באליפות העולם (איגוד ההתעמלות)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי