בדרך ליורו 2020? נבחרת הנשים ניצחה את שווייץ 6:13

נבחרת הנשים בכדורמים
נבחרת הנשים בכדורמים | פטריסיה בן עזרא

כדורמים: הבנות עשו צעד גדול לקראת הופעה שניה ברציפות באליפות אירופה בבודפשט. הגומלין ייערך בעוד שבועיים בשווייץ. 1,000 צופים חזו בתחרות בבריכה האולימפית בווינגייט

(גודל טקסט)

נבחרת הנשים של ישראל בכדורמים עשתה היום צעד גדול לקראת הופעה שניה ברציפות באליפות אירופה כשניצחה את שווייץ 6-13 (2-2, 2-5, 0-5, 2-1) לעיני 1000 צופים בבריכה האולימפית בווינגייט. זה היה המשחק הראשון בהתמודדות הכפולה מול שווייץ בשלב ההצלבה של מוקדמות יורו 2020. הגומלין יתקיים בעוד שבועיים בשווייץ ואם ישראל תנצח בסיכום שני המשחקים, אפשר יהיה לשריין את המקום בבודפשט לטורניר יורו 2020 שיתקיים בחודש ינואר הקרוב.

הפתיחה הייתה רעה כשהשוויצריות מצאו בקלות את הרשת ונטלו את ההובלה. רק ברבע השני חוללה ישראל מהפך כשעלתה ליתרון 3-4 והחלה ריצה מטורפת מפיגור 3-2 עד ליתרון 3-8 ברבע השלישי.

השוערת איילת פרס הפגינה יכולת נפלאה תוך שהיא עוצרת פנדל. הקפטנית שונית סטרוגו הנהיגה והצטיינה, ובסיום השמחה הייתה כפולה כשהשחקניות חגגו ניצחון ענק ויום הולדת 51 (מחר) למאמן היווני דימיטריס מברוטאס, שסיכם לאחר שהופתע גם עם עוגה בסיום: "המתח בהתחלת המשחק הפריע לבנות אבל הן ידעו כל הזמן שהן טובות יותר מהיריבה. צריך להיות טובים יותר במשחק הגומלין ולבוא לנצח שם. אי אפשר להסתמך על ההפרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי