עכשיו זה רשמי: סימון ביילס המתעמלת המעוטרת בהיסטוריה

סימון ביילס
סימון ביילס | LIONEL BONAVENTURE/AFP via Getty Images

האמריקאית בת ה-22 עמדה בראש הפודיום בתרגיל הקורה באליפות העולם בשטוטגרט, וזכתה במדליה ה-24 בקריירה שלה ועקפה את ויטלי שצ'רבו. לאחר מכן, זכתה בזהב נוסף, הפעם בתרגיל הקרקע

(גודל טקסט)

סימון ביילס הפכה רשמית למתעמלת המעוטרת בהיסטוריה של אליפות העולם. יומה האחרון של אליפות העולם בהתעמלות מכשירים בגרמניה יצא היום (ראשון) לדרך, ואיתו הגיעה הבשורה – האמריקאית בת ה-22 זכתה בזהב בתרגיל הקורה, וכעת היא ניצבת בראש רשימת המתעמלים באליפות העולם, עם 24 מדליות, כאשר 18 מהן זהובות.

ביילס שברה את שיאו של ויטלי שצ'רבו הבלארוסי, שהתחרה בין השנים 1991-96. כבר אתמול השוותה את השיא בזכות מדליה נוספת בתחרות בשטוטגרט, וכאמור היום הפכה למעוטרת ביותר, לאחר שהרשימה מאוד על הקורה, ואף זכתה לציון 15.066, היחידה שעברה את 15 הנקודות בתרגיל. בהמשך זכתה בדלית זהב נוספת, הפעם בתרגיל הקרקע והשלימה 25 מדליות באליפויות העולם.

סימון ביילס, המתנשאת לגובה של 1.42 בלבד, החלה להתחרות בזירה העולמית בשת 2013, ולקחה חלק בחמש אליפויות עולם בלבד, לאחר שברחה לא להתחרות במונטריאול 2017, בשל השתתפותה באולימפיאדה שנערכה בברזיל בשנת 2016. על פי הממוצעים המרשימים שלה, היא זכתה במדליה בכל מכשיר בו השתתפה.

הבריקה על הקורה. ביילס בשטוטגרט (Laurence Griffiths/Getty Images)
הבריקה על הקורה. ביילס בשטוטגרט (Laurence Griffiths/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי